ראיין ריינולדס עשה לעצמו שם, בנוסף להיותו שחקן מצליח, גם כאיש עסקים שמבין דבר או שניים. בין השאר רכש בזמנו את מותג הג'ין Aviation, אותו מכר לחברה אחרת תמורת 610 מיליון דולר, וכן את חברת הסלולר Mint Mobile אותה קנתה ממנו T-Mobile תמורת 1.35 מיליארד דולר.
במקביל, ריינולדס גם רכש לא מזמן קבוצת כדורגל וולשית בשם רקסהאם, ששיחקה בליגה החמישית באנגליה, הפך אותה לשם דבר בזכות יכולות השיווק שלו. בין השאר, ריינולדס הפיק סדרה הודותיה (Welcome to Wrexham), בה הוא כמובן גם מככב, ופרסם אותה בחשבונות שלו ברשתות החברתיות עליהם נמנים מיליונים רבים של עוקבים מרחבי העולם.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
2 צפייה בגלריה
ראיין ריינולדס
ראיין ריינולדס
ראיין ריינולדס
(צילום: Getty Images)
כעת ריינולדס התפנה לדבר הגדול הבא שלו - כניסה לעולם היוקרתי של מרוצי פורמולה 1. כוכב הקולנוע, יחד עם משקיעים נוספים, חלקם סלבריטאים, קנו 24% מהבעלות על קבוצת Alpine תמורת 218 מיליון דולר.
מרוצי פורמולה 1 הפכו לפופולריים מאוד בארצות הברית בשנים האחרונות, בעיקר מאז שנטפליקס החלה לשדר את הסדרה הדוקומנטרית Drive to Survive על הענף. כמו כן, על אדמת ארה"ב נערך כבר מרוץ אחד העונה, במיאמי, שנחשב להצלחה ענקית, ובהמשך מתוכננים עוד שני מרוצים, אחד בטקסס, וגולת הכותרת - בלאס וגאס.
אלפין היא אחת מתוך 10 קבוצות בלבד שמתחרות בפורמולה 1. יצרנית המכוניות רנו, שהיא בעלת השליטה המשמעותית בקבוצה, מסרה כי המשקיעים יספקו מהניסיון שלהם בשיווק, מרצ'נדייז ותחומים נוספים.
2 צפייה בגלריה
מרוץ פורמולה 1 ג'דה סעודיה
מרוץ פורמולה 1 ג'דה סעודיה
פורמולה 1
(צילום: AFP)
בנוסף לריינולדס, בקבוצת הרכישה ניתן למצוא גם את שחקן הקולנוע מייקל בי. ג'ורדן, וחברות ההשקעות הפרטיות Otro Capital ו-RedBird. לשתי החברות הללו יש גם אחוזים בקבוצת ה-NFL דאלאס קאובויס ובמועדון הכדורגל הצרפתי טולוז, כך שהן מבינות דבר או שניים בעולם הספורט. בנוסף, שחקן הטלוויזיה רוב מקלהאני, שותפו של ריינולדס ברכישת קבוצת הכדורגל של רקסהאם, משקיע גם הוא באלפין.
לורן רוסי, מנכ"ל קבוצת אלפין, אמר לאחר העסקה כי "אנו רוצים להדביק את הקבוצות המובילות בענף ולהשקיע במתקנים ובציוד חדש. העסקה הזו היא צעד חשוב לשיפור הביצועים שלנו בכל הרמות". אלפין אף הודיעה כי מכוונת לכך שעד שנת 2030 היא תייצר הכנסות בסכום של 8.7 מיליארד דולר.