מכשיר ניטור הפרעות קצב לב הושתל בגופו של ראש הממשלה, במהלך הבדיקות שערך בשיבא - שלפי הודעת בית החולים יצאו "תקינות לחלוטין": כפי שנחשף ב-ynet, הרופאים במחלקה הקרדיולוגית השתילו היום (ראשון) בגופו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מכשיר הולטר תת-עורי, שנועד לצורך אבחון וזיהוי של הפרעות קצב לבביות. אחרי כ-20 שעות באשפוז, הוא שוחרר מבית החולים.
בהודעה שפורסמה מטעם בית החולים שיבא נמסר: "אבחנתנו, בסיומן של כלל הבדיקות שבוצעו, כולל בדיקות המעבדה, שסיבת האשפוז היא התייבשות. ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא". בשיבא הוסיפו כי "הצוות הרפואי החליט לבצע סדרת בדיקות מקיפות ושגרתיות שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב, שכולן יצאו תקינות לחלוטין. בשום שלב לא אובחנה הפרעה כלשהי בקצב הלב".
3 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו משתחרר מהאשפוז בשיבא
בנימין נתניהו משתחרר מהאשפוז בשיבא
רכב ראש הממשלה, עם סיום האשפוז בשיבא
(צילום: שאול גולן)
3 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו משתחרר מהאשפוז בשיבא
בנימין נתניהו משתחרר מהאשפוז בשיבא
רכב השרד יוצא מבית החולים
(צילום: שאול גולן)

בבית החולים אמרו כי "לצורך המשך מעקב שגרתי החלטנו להשתמש בהולטר תת-עורי, כפי שנהוג, כדי לאפשר לצוות המקצועי הרפואי הצמוד של ראש הממשלה להמשיך במעקב שוטף".
מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי שיבא, פרופ' עמית שגב, אמר כי "נתניהו נמצא מצב מצוין וליבו תקין לחלוטין ללא שום ממצא". לדברי שגב, שמכהן גם כנשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל, "הצוות הרפואי החליט לבצע סדרת בדיקות מקיפות ושגרתיות שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב - וכולן יצאו תקינות לחלוטין".
אתמול, יממה לאחר שבילה בכינרת, נתניהו התלונן על סחרחורת ופונה למיון, כפי שנחשף ב-ynet. רעייתו שרה ובנו אבנר ליוו אותו, וגם רופאו האישי ד"ר צבי הרמן ברקוביץ'.

3 צפייה בגלריה
ראש הממשלה נתניהו בשייט בכנרת
ראש הממשלה נתניהו בשייט בכנרת
בליבו הושתל הולטר תת-עורי לצורך המשך מעקב שגרתי. נתניהו בכינרת, בבילוי שכנראה הוביל להתייבשותו
נתניהו הובא מקיסריה לבית החולים באמצעות שיירתו. הוא הגיע לשם בהכרה מלאה ויצא מהרכב בהליכה עצמאית. ראש הממשלה קיבל את הטיפול הראשוני על ידי פרמדיק של היחידה לאבטחת אישים של השב"כ (יחידה 730), והם גם אלה אשר פינו אותו לבית החולים.
כמה שעות לאחר מכן, פרסם ראש הממשלה סרטון מבית החולים שבו אמר: "תודה לכולכם על הדאגה. אני רוצה גם להודות לצוותים המצוינים בשיבא שבדקו אותי, ברוך השם אני מרגיש מאוד טוב". הוא הוסיף: "אתמול ביליתי עם רעייתי בכינרת בשמש, בלי כובע, בלי מים, לא רעיון טוב".
הלילה נשאר נתניהו להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בהמלצת הרופאים בבית החולים שיבא תל השומר. הוא שוהה בחדר שניתן בעבר לכל ראשי הממשלה שאושפזו בשיבא, ומאפשר גם מקום לאבטחה ולשאר הצרכים. בעקבות האשפוז, ישיבת הממשלה שתוכננה להיום בבוקר נדחתה למחר.
פורסם לראשונה: 11:41, 16.07.23