שרה ממרכז הארץ (הפרטים המלאים שמורים במערכת), נשואה ואם לשלושה היא אישה חזקה שלמרות כל הקשיים והאתגרים העומדים מול משפחתה היא שומרת על אופטימיות ורוצה לקדם את ילדיה בחיים.
שרה, שתמיד הייתה אישה מאמינה, חזרה בתשובה בצעירותה והפכה לחרדית יחד עם בעלה. לאור הקשיים האישיים שחוו בשנים האחרונות וחוסר התמיכה של הקהילה כשהיו זקוקים לה, הם החליטו, יחד עם ילדיהם, לעזוב את החברה החרדית.
3 צפייה בגלריה
ניידים בקהילה
ניידים בקהילה
"כנגד כל הסיכויים, אני רוצה לאפשר לילדיי להצליח בעולם ולהתקדם"
בנותיה של שרה בנות 12 ו-15 לומדות כיום בחינוך הממלכתי דתי, ובנה הוא סטודנט בן 25 שמתנדב עם נוער במצוקה.
כתבות נוספות במבצע "ניידים בקהילה":
"כשהיינו בחברה החרדית, בעלי קיבל התקפים בעקבות מחלת הנפש שפרצה אצלו, והקהילה לא הייתה שם בשבילנו", מספרת שרה בעצב. "דווקא שהכי היינו זקוקים להושטת יד לעזרה, דרך ארץ לא קדמה לתורה".
לתרומת מחשב לחצו כאן
לבעלה של שרה נכות נפשית והוא מטופל בכדורים. שרה שעברה בעצמה שלושה התקפי לב, מטפלת בו, וגם באימה החולה המתגוררת איתם.
לשרה חשוב להעניק לילדיה את הכלים ללמוד ולהתקדם בחיים. "יש לי ילדים מבריקים, אני לא רוצה שיגדלו בורים. כנגד כל הסיכויים, אני רוצה לאפשר להם להצליח בעולם ולהתקדם, והייתי צריכה מחשב בשביל הבנות שלי שיוכלו להיכנס לזום ולהתחבר לשיעורים", היא מסבירה.
3 צפייה בגלריה
ניידים בקהילה
ניידים בקהילה
"בעוד כמה שנים הקהילה תיהנה מהבנות שלי, שילמדו ויתנדבו בקהילה"
"אני בחל"ת עוד מהגל הראשון. זה או לקנות אוכל שנוכל לחיות ממנו, או לקנות מחשב. אני שורדת את החיים ומבינה שצריך לאפשר לילדים ללמוד ולהתפתח. זה לא העולם החשוך שהיינו בו, שהכול היה עם עיניים סגורות".
כשליאת, מתנדבת בפרויקט "ניידים בקהילה" התקשרה לשרה לבשר לה שאותר מחשב לבנותיה, שרה הגיבה בהתרגשות: "הצלחת לרגש אותי, יש לי צמרמורות. את לא מבינה מה עברתי, עד כמה זה ישמח את הבנות. את נותנת לי עוד דחיפה".
צפו בריאיון באולפן ynet המסביר על הפרויקט:

"בעוד כמה שנים הקהילה תיהנה מהבנות שלי, שילמדו ויתנדבו בקהילה. אני מחנכת אותן תמיד לתת גם בתקופות קשות. תודה על הכל, זה לא מובן מאליו", הודתה שרה.
גם תמרה (12), בתה הקטנה של שרה, אמרה לליאת בהתרגשות: "תודה רבה, שימחת אותי מאוד. עכשיו יהיה לי יותר קל להקשיב למורים בשיעורים".
ליאת מסכמת: "זה מרגש ומשמח לדעת שאני חלק מפרויקט שמצליח לעזור לאנשים באופן מיידי. בשיחה עם שרה גיליתי אישה מקסימה וחזקה שמנסה בכל הכוח לקדם את בנותיה ולגרום להן לרכוש השכלה כמו כולם".
3 צפייה בגלריה
ניידים בקהילה
ניידים בקהילה
תודה רבה, שימחת אותי מאוד. עכשיו יהיה לי יותר קל להקשיב למורים בשיעורים"
"אני מאמינה שהמחשב יעזור לבנותיה של שרה להתקדם ולהתפתח בלימודים, ומהשיחה שלי עם שרה ובתה, אני בטוחה שהילדות שלה יצליחו בגדול".
"הלוואי שאחזור לימים של פעם, שאהיה מהנותנים ולא מהמקבלים", מסכמת שרה.
פרויקט "ניידים בקהילה" של ערוץ המעורבות של ynet ועמותת רוח טובה מקבוצת אריסון - המחברת בין מתנדבים לעמותות - נוצר בעקבות צורך אמיתי שעלה מהשטח בתקופת הקורונה.
לתרומת מחשב לחצו כאן
במסגרת הפרויקט אזרחים תורמים מחשב או טאבלט תקין, בו אינם משתמשים, מתנדבים מהקהילה משנעים את המחשב, ומתנדבים אחרים בודקים שהמחשבים תקינים ומבצעים הדרכה למי שצריך. המחשבים מועברים לילדים, לקשישים ולכל מי שזקוק בקהילה.
  • יש לכם מחשב או טאבלט תקין שאין לכם צורך בו? לחצו כאן .
  • להתנדבות בפרויקט במגוון דרכים, כמו שינוע המחשבים למי שזקוק להם, בדיקת תקינות המחשבים והדרכה על המחשבים לחצו כאן.
  • למציאת התנדבות בהתאמה אישית לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין היכנסו לאתר רוח טובה.