עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון מתגייסת לאתגר הלמידה מרחוק, ותסייע בפתרון המחסור העצום במחשבים. העמותה רכשה 25,000 טאבלטים, הכוללים חבילת גלישה סלולרית ומקלדת מובנית כדי שהתלמידים לא יהיו תלויים בחיבור ל-WI-FI.
כתבות נוספות במסגרת מבצע "ניידים בקהילה":
הטאבלטים יועברו לתלמידים שזקוקים להם באמצעות הרשויות המקומיות ובתיאום מלא מול משרד החינוך, במטרה לענות על הצורך הדחוף של תלמידים שאין ביכולתם להשתתף בלמידה מרחוק. החלוקה תיעשה באמצעות כמאה רשויות מקומיות בחברה היהודית והערבית, על בסיס מדדי טיפוח.
3 צפייה בגלריה
אושר יצחק
אושר יצחק
אושר יצחק מקריית מלאכי עם הטאבלט שקיבל במתנה
אושר יצחק, מכיתה ג' בבית ספר נצח ישאל מקריית מלאכי, שמח לקבל את הטאבלט החדש, כך לא יצטרך לריב עם אחיו על זמן מסך. גם אדל בן עזרא, מכיתה ג' בבית ספר אלי כהן בקריית מלאכי, קיבלה טאבלט במסגרת המבצע: "תודה שנתתם לי אייפד. זה עוזר לי בשיעורים", היא אמרה. "עכשיו כשאני צריכה ללמוד דרך הזום אני יכולה להשתתף וגם לראות את החברות שלי".
לתרומת מחשב לחצו כאן

צפו בריאיון באולפן שמסביר את מבצע "ניידים בקהילה":

יוזמה זו של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון היא המשך ישיר ליוזמה "ניידים בקהילה" המאפשרת לאזרחים לתרום מחשבים ניידים משומשים ותקינים, ובאמצעות מתנדבים, שמסייעים בבדיקתם ובשינועם, יכולים מאות ילדים וקשישים ליהנות ממחשבים בתקופה מאתגרת זו. עד כה חולקו במסגרת הפרויקט המשותף עם ynet למעלה מ-1,100 מחשבים.
3 צפייה בגלריה
תרומת ניידים בקהילה
תרומת ניידים בקהילה
תרומת ניידים בקהילה
"תקופת הקורונה יוצרת דרישה רבה למחשבים וטאבלטים, בעקבות המעבר ללימוד מקוון", אמר ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר. "נושא זה נמצא אצלנו במיקוד ואנו פועלים במספר מישורים כדי לצמצם את הפערים בקהילה, בעיקר כי נראה שהקורונה תלווה אותנו עוד פרק זמן ארוך. ברצוני להודות מקרב לב לעמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון על התמיכה במשפחות והענקת הטאבלטים עבור הילדים".
3 צפייה בגלריה
תרומת ניידים בקהילה
תרומת ניידים בקהילה
תרומת ניידים בקהילה
  • עמותת רוח טובה מחברת בין עמותות וארגונים לבין אנשים המעוניינים להתנדב ולעשות טוב, ומציעה את כל אפשרויות ההתנדבות באתר אחד. למציאת התנדבות בהתאמה אישית, גם בצל הקורונה, לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין, היכנסו לאתר .
  • העמותה קוראת לאזרחים לתרום מחשבים משומשים. להצטרפות ליוזמה לחצו כאן.