קובי יוסלוביץ', בן 36, נשוי ואב לארבעה, פתח את וינו (VINO) בפתח־תקווה ב־2015. בתחילה זו הייתה מסעדה, אבל מהר מאוד, לאור בקשות מהקהל, הפך המקום גם למתחם לאירועים, שמכיל מ־20 עד 200 איש בחורף ועד 250 איש בקיץ.
"ב־6 באוקטובר קיימנו שם ברית מילה", מספר יוסלוביץ', סרן במיל' בקדמית של חטיבה 7. "היומן היה סגור מ־8 באוקטובר קדימה עם שלל אירועים. ב־7 באוקטובר שמענו את האזעקות והתחילו לזרום טלפונים, כי אשתי, סא״ל עדי יוסלוביץ', משרתת כקצינת נפגעים בקבע. החלטנו להתייצב מיד. אשתי התייצבה בחמ"ל הנפגעים בשיבא, ואני עליתי צפונה, למחנה שרגא. אחרי שבוע ירדנו לדרום, לאורים, ומ־20 באוקטובר ועד היום אני משרת בעזה, בלי תאריך ידוע לשחרור".
2 צפייה בגלריה
קובי יוסלוביץ'
קובי יוסלוביץ'
קובי יוסלוביץ' על מדים. "כל עוד לא נגיע לשקט, אתייצב לדגל"
2 צפייה בגלריה
קובי יוסלוביץ'
קובי יוסלוביץ'
מסעדת וינו בפתח תקווה. "מכינים הכול בעצמנו עם החומרים הכי טריים"
כל אוקטובר, הוא מספר, העסק היה סגור. "זרקנו לפח סחורה בשווי של עשרות אלפי שקלים". לאחר כחודש וחצי החליטו יוסלוביץ' והצוות להפעיל את המקום מחדש. "פתחנו, אבל לצערי, כמעט שאין עבודה. חוסר הוודאות מונע מאנשים הזמנות, וגם אין מצב רוח לאירועים בגלל המלחמה. זה חודש פברואר הכי קשה שהיה לי מאז פתיחת המקום. אנחנו מקיימים ארוחות צהריים ואירועים קטנים כדי לשרוד, לא מעבר לכך".
איך אפשר לסייע ליוסלוביץ' ולוינו? אפשר להגיע ולאכול סעודה מעולה, ואפשר לערוך במקום אירועי גורמה. יש גם משלוחים. המסעדה כשרה למהדרין, מתהדרת בשף מעולה, עם בשרים משובחים, תפריט מוקפד ועשיר, אווירה יוקרתית ושירות אדיב. "אנחנו מכינים הכול בעצמנו עם החומרים הכי טריים, מלבד המתוקים שמגיעים מקונדיטוריית גורמה", הוא אומר.
לדבריו, אין לו שום התלבטות לגבי המשך שירותו במילואים. "כל עוד לא נגיע לשקט, אתייצב לדגל. אני רק מייחל לרגע שהלקוחות הקבועים יחזרו, ובמקביל יחזרו האירועים, שנצליח לשקם את העסק וגם נעשה טוב ללקוחות".
למקום יש גישה נוחה ושפע של חניה. רק תבואו.
כתובת: אם המושבות 12, פתח־תקווה
טלפון: 052-9707502, 03-5665906
אינסטגרם: vino_rest