בשיתוף פז -yellow וידידים סיוע בדרכים

זה קורה תמיד ברגע שאנחנו הכי פחות מוכנים לו, כי בינינו, מי יכול להיות מוכן למצב שבו ניתקע עם הרכב בצד הדרך בשל תקר או שהוא לא יניע בדיוק כשאנחנו ממהרים לפגישה, או שלא שמנו לב ונעלנו את המפתחות בפנים כשיצאנו לרגע לרכוש משהו לשתות?
עוד כתבות במתחם עזרה בדרך שלך:
מה אתם עושים ברגע כזה? נלחצים, מתקשרים לכולם ומקווים למענה, מחפשים פתרון ברשת? אז דעו שיש מי שיכול לעזור לכם - ובחינם, לרוב זה עניין של כמה דקות עד שמגיעים אליכם והכל בהתנדבות. הכירו את עמותת "ידידים - סיוע בדרכים", שהמתנדבים שלהם ערוכים לכל קריאה בכל שעה, כדי לעזור ולחלץ אתכם.
נתקעתם עם הרכב בדרכים? צריכים חילוץ? פז ועמותת 'ידידים-סיוע בדרכים' מסייעות לכם. לחצן החילוץ של 'ידידים' זמין במסך הבית באפליקציית yellow, בעזרתו ניתן לפתוח קריאת חילוץ או להתקשר למוקד המזעיק את מתנדבי העמותה למקום הקריאה, בכל רחבי הארץ. האפליקציה זמינה להורדה ללא עלות. פז תורמת למתנדבי העמותה 1000 ערכות חילוץ לדרך ו-250 ערכות חילוץ ילדים מרכב נעול לסיוע בחורף הקרוב. לתרומה אישית ניתן לרכוש את משולש הזהב בחנויות הנוחות של הרשת. חמישה שקלים מערך הרכישה יועברו ל-'ידידים – סיוע בדרכים'
"ארגון ידידים הוקם בזמן האינתיפאדה השנייה. אנחנו עוזרים בדרכים בדלק, בפנצ'ר, בסיוע כבלים, בפתיחת רכב ועוד", מספר איתמר עמר, מתנדב בעמותה ומנהל תיכון מעיין בפתח תקווה. "יש לנו 30 אלף מתנדבים כרגע, אנחנו נמצאים בכל הארץ, והדבר הייחודי לנו הוא שהכל בהתנדבות מלאה".
2 צפייה בגלריה
 הכל מתחיל עם אפוד צהוב. עמר ושחר יציב מתחילים בהדרכה
 הכל מתחיל עם אפוד צהוב. עמר ושחר יציב מתחילים בהדרכה
הכל מתחיל עם אפוד צהוב. עמר ושחר יציב מתחילים בהדרכה
איך מצטרפים ועוזרים? פגשנו את עינת שחר יציב, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת פז yellow, שהחליטה לקחת חלק בפעילות ההתנדבותית של העמותה, והצטרפה לעמר ליום לימודים. שחר יציב מספרת כי בחברה, שלאחרונה הטמיעה כפתור קריאה של "ידידים - סיוע בדרכים" באפליקציה של פז yellow, נחשפו לעמותה במהלך השנה האחרונה וההתלהבות מהעשייה הייתה גדולה. "יש משהו אמיתי ומאוד טבעי בהתחברות של החברה לעמותה, וכך לקחנו החלטה אסטרטגית להיות ביחד עם "'דידים' ולפעול למענם ולהתנדב", היא מסבירה.
במהלך היום עברה שחר יציב הדרכה מלאה בו הוסבר לה כיצד פועל הסיוע לאנשים שנתקעו עם הרכב מסיבות שונות, לרבות מענה מהיר ככל שניתן, וכן פתיחת רכב נעול, טיפול בתקר, הנעה על כבלים וחשיבות הפעולות בכל מצב.
כמה דקות לאחר סיום ההדרכה הגיעה קריאה ושחר יציב החליטה לקחת על עצמה את הטיפול בבעיה - מישהו שכח את המפתחות בתוך הרכב שננעל ועתה הוא תקוע. היא מגיעה למקום, בעזרת הכלים שעומדים לרשותה, פותחת את הדלת וזוכה לחיוך מאושר מצד הנהג, שעכשיו יכול להמשיך בדרכו.
"היה יום מדהים, גדוש, מלא בלימודים. למדתי פעם ראשונה איך לפרוץ לרכב, ולמדתי להחליף פנצ'ר. זה נורא כיף, כי אני יכולה מחר בבוקר לעזור לכל כך הרבה אנשים. דבר שני, זה כיף כי אני גם יודעת את זה וזה לא שייך רק לעולם של כאלה שיודעים ואני לא. הכרת תודה של אותו אחד שאני באמת יכולה לעזור לו זה שווה את הכול, כי הנתינה היא קבלה אחת גדולה", היא מסכמת את החוויה ומזמינה את כולם להצטרף ולהתנדב.
2 צפייה בגלריה
 כיף לעזור לאחרים
 כיף לעזור לאחרים
כיף לעזור לאחרים
בשיתוף פז - yellow וידידים סיוע בדרכים
פורסם לראשונה: 08:00, 18.01.21