הפועל ת"א חסכה מיליון שקל בעקבות מינויו של בוחה למה כמאמן במקומו של מייקל ולקאניס. כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, האוסטרלי עזב את האדומים לאיאקס, ובמועדון הוחלט על מינוי מאמן זר אחר. מי שנבחר היה הספרדי, ששימש כעוזרו של ולקאניס בוולפסון ומקבל בגיל 32 את אתגר חייו.
חוזהו של ולקאניס עמד על 170 אלף אירו בעונה, ובעקבות עזיבתו אחרי ארבעה חודשים, נחסכו למועדון מיליון שקלים. כזכור, הפועל ת"א ויתרה על שירותיו לטובת מועדון הפאר ההולנדי, ללא כל פיצוי.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
(באדיבות הפועל ת"א)
מעבר להערכה המקצועית כלפי למה, ההנחה בהפועל כי מדובר יהיה בעונה שעלולה לשוב לפעילות רק בעוד מספר חודשים. הספרדי הוא איש המקצוע הזר היחיד שלא עזב את ישראל עם פרוץ המלחמה בעזה ונותר בארץ יחד עם בת זוגתו הישראלית ואף השתתף בפעילויות ההתנדבותיות של המועדון בדרום.
הבעלים, דייויד מינצברג העדיף להותיר איש מקצוע לא מנוסה, שקריירת אימון הבוגרים שלו כוללת עליית ליגה עם אינטר עלייה ת"א מליגה ג' לליגה ב', ושימש בעיקר כעוזר מאמן. החלטה זו נבעה מתוך ההנחה כי הליגה תשוב לפעילות בשלב מאוחר יותר ומדובר בעונה שתהיה שונה ואולי אפילו מקוצרת, בה ניתן יהיה לבחון את היכולות של לאמה.
"למה איש מקצוע טוב", אמרו שחקנים שמשחקים תחתיו מתחילת העונה בוולפסון. "הוא קיבל הזדמנות בעונה מיוחדת לכל אחד מאיתנו בכדורגל, הוא יכול להיות הפתעה גדולה".