הרוגה חמישית בסוף שבוע קטלני במיוחד בכבישים: אישה בת 48 נהרגה הערב (שבת) וארבעה נפצעו קל בתאונה בין שני כלי רכב בין מחלף שורק לקריית גת. הכביש נחסם לתנועה לכיוון צפון באזור, שוטרים הגיעו למקום ומכווינים את התנועה.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א במרחב לכיש בשעה 21:14. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה והחלו להעניק במקום טיפול רפואי לארבעה פצועים, שמצבם מוגדר קל, ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות.
1 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 6
תאונת דרכים בכביש 6
התאונה הערב, בחלקו הדרומי של כביש 6
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש בכיר במד"א שלומי בן שימול סיפר: "תוך כדי נסיעה עם משפחתי ברכב נתקלתי בתאונה. מיד עצרתי בצד הדרך במקום בטוח ודיווחתי על האירוע למוקד 101 של מד"א. ביצעתי סריקה ראשונית של הזירה על מנת להעריך את מצב הפצועים. אישה בת 48 שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה קשה בראשה, מצבה היה קריטי ולצערי לאחר פעולות החייאה בשטח פרמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותה. כמה פצועים קל שהתהלכו בזירה טופלו על ידי הצוותים שלנו שהגיעו למקום".
האישה היא כאמור ההרוגה החמישית בסוף השבוע בכבישים. הבוקר נהרג רוכב אופניים חשמליים כבן 30 מפגיעת רכב בכביש 40, סמוך למושב נחלים שליד פתח תקווה. מבדיקה ראשונית של השוטרים עולה כי נהג הרכב הפרטי, בן 19, סטה מנתיבו לשול ופגע ברוכב האופניים. המשטרה פתחה בחקירה.
אתמול נהרגו שלושה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ, בהם שני רוכבי אופנוע. אופנוען בשנות ה-30 לחייו נהרג אמש בתאונה עם כלי רכב ברחוב הלוחמים בחולון. מוקדם יותר נהרג רוכב אופנוע בן 22, שהתנגש בקיר בחניון ברחוב סמטת כביר בתל אביב.
כשעה לפני כן נהרג הולך רגל בשנות ה-70 לחייו מפגיעת משאית ברחוב יוסף נבו בהרצליה. התאונה אירעה במעבר חצייה בצומת מרומזר. המשטרה בוחנת אם הולך הרגל חצה במעבר החצייה ברמזור ירוק ואם נהג המשאית לא הבחין בו.