ציפי רפאלי, אמה והסוכנת האישית של דוגמנית העל בר רפאלי, נכנסה הבוקר (ב') לכלא נווה תרצה שם היא צפויה לרצות 16 חודשי מאסר במסגרת עסקת טיעון שאליה הגיעו ציפי ובתה בר עם הפרקליטות. השתיים הואשמו בהעלמת מס על הכנסות של 34 מיליון שקל והודו בעבירות במסגרת הסדר טיעון, שעל סיכומו פורסם לראשונה ב-ynet וב"ידיעות אחרונות".
2 צפייה בגלריה
ציפי רפאלי
ציפי רפאלי
נכנסה לכלא. ציפי רפאלי
(צילום: יריב כץ )
מדוברות שירות בתי הסוהר נמסר כי "בשעה שש בבוקר ציפי רפאלי התייצבה בכלא נווה תרצה ונכנסה לכלא". בהמשך היום צפויה להגיע למקום גם בתה, בר, לקבלת אישור לתחילת ביצוע עבודות השירות שנגזרו עליה.
2 צפייה בגלריה
בר רפאלי
בר רפאלי
ציפי ובר רפאלי
(צילום: מוטי קמחי)
על פי ההסכם, בר רפאלי תרצה תשעה חודשי עבודות שירות, אותם היא צפויה לרצות בבית נועם שבקריית אונו, מרכז המספק מסגרת חינוכית שיקומית לחניכים מעל גיל 21, בעלי לקויות שכליות ופיזיות. בית נועם פועל זה 34 שנים בעיר, ובו 72 חניכים שהגיעו מכל רחבי הארץ. לאחר שאושר הסדר הטיעון בעניינה של הדוגמנית, הבינו בבית נועם כי רפאלי צפויה לרצות את עבודות השירות שנגזרו עליה במקום.
התיק הפלילי נגד רפאלי ואמה היה אחד מתיקי החקירה הגדולים של מס הכנסה בשנים האחרונות. על פי כתב האישום שבהסדר, ציפי רפאלי הורשעה בהשבת תשובה כוזבת על שאלה שנשאלה על פי הפקודה, שימוש במרמה, ערמה ותחבולה, השמטת הכנסה מדו"ח בכוונה להתחמק ממס או לעזור לאחר להתחמק ממס, וכן בעריכת דו"ח לא נכון ובמסירת ידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר. בר רפאלי הודתה מסירת ידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר.
בבית הסוהר היחיד בארץ לנשים, שבו מוחזקות כיום כ-150 אסירות, מבהירים כי רפאלי לא תזכה ליחס מועדף. "הדבר היחיד שאני יכולה להמליץ לה הוא לשכוח מזה שהיא ציפי רפאלי. פשוט להיות ציפי, בדיוק כמו שרונית היא רונית והילה זו הילה", אמרה השבוע ל-ynet סוהרת בכלא.