2 צפייה בגלריה
זירת הירי בנצרת
זירת הירי בנצרת
חשד לרצח כפול: זירת הירי בנצרת
(צילום: דוברות המשטרה)

צעיר בשנות ה-20 לחייו וגבר כבן 40 נורו למוות הלילה (בין חמישי לשישי) בידי אלמונים בנצרת. תחילה השניים נפצעו קשות ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים האנגלי בעיר, אולם בהמשך מסרה המשטרה הרופאים נאלצו לקבוע את מותם.
כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לאסוף ממצאים. בהמשך נמסר כי נעצרו חמישה חשודים במעורבות בירי, וכי החקירה הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית. מתחילת השנה ועד כה נרצחו 71 בני אדם בקרב החברה הערבית - עשרות מקרים עדיין לא פוענחו.
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בנצרת
זירת הירי בנצרת
חקירה נפתחה, 5 חשודים נעצרו
(צילום: דוברות המשטרה)
הדיווח הראשוני על האירוע התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל, ולפיו בוצע ירי לעבר שני בני אדם במהלך קטטה במועדון בנצרת. כוחות גדולים הגיעו לזירה וכאמור פתחו בחקירה.
הדיווח במגן דוד אדום התקבל בשעה 02:39. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את השניים למרכז הרפואי תוך ביצוע פעולות החייאה, כאשר הצעיר סבל מפציעות אנושות ומצבו של הגבר הוגדר קשה. מאמצי ההצלה, כאמור, לא הועילו.
שני אירועים אלימים נוספים אירעו במהלך הלילה. במקרה הראשון, גבר בשנות ה-40 לחייו נפצע באורח קשה בחוף בוגרשוב בתל אביב, ככל הנראה במהלך קטטה שפרצה במקום. הוא פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים איכילוב בעיר.
זמן קצר לאחר מכן דווח כי צעיר כבן 20 נפצע באורח קשה, ככל הנראה במהלך קטטה גם כן, בדרך אלטנוילנד בהרצליה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.