הריסון פורד מצטרף ליקום הקולנועי של מארוול ויגלם את תפקידו של הגנרל תדאוס "ת'אנדרבולט" רוס, כך דווח היום (ב') באתר דדליין. פורד נכנס לנעליו של וויליאם הרט שגילם את הדמות בין השנים 2008 ל-2021 והלך לעולמו בחודש מרץ האחרון.
1 צפייה בגלריה
הריסון פורד
הריסון פורד
הגנרל תדאוס "ת'אנדרבולט" רוס, בשבילכם. הריסון פורד
(צילום: EPA)
פורד בן ה-80 יכנס לתפקיד כבר בסרט "קפטן אמריקה: סדר עולמי חדש" שמתוכנן לצאת ב-3 מאי 2024, ויצטרף לשחקנים אנתוני מקי, טים בלייק נלסון, קארל לאמבלי והשחקנית הישראלית שירה האס, שנודע כי תגלם בסרט את דמותה של סברה, גיבורת העל הישראלית.
השמועות בנושא ליהוקו של פורד לסרט החדש בסדרת "קפטן אמריקה" נפוצו בזמן האחרון, אך בעוד עלילתו של הסרט החדש נשמרת כסוד, ידוע כבר כי אנתוני מקי ישוב לגלם את סם ווילסון, שקיבל את המגן של קפטן אמריקה וחליפה חדשה מעוטרת בכוכבים ובפסים בסדרה בסדרה "הפלקון וחייל החורף", שעלתה בדיסני+ וכי הבמאי הניגרי ג'וליוס אונה יביים את הסרט.
דמותו של הגנרל תדאוס "ת'אנדרבולט" רוס הוצגה לראשונה בחוברת הקומיקס של מארוול משנת 1962, וכחלק מתפקידו הוא מוביל את צוות האנטי-גיבורים המכונה ת'אנדרבולטס. כאמור, פורד נכנס לנעליו של זוכה האוסקר הרט שגילם את תפקידו של הגנרל משנת 2008 בסרט "הענק הירוק" ועד ל"האלמנה השחורה" מ-2021.
את תסריט הסרט כתבו יחד יוצר "הפלקון וחייל החורף", מלקולם ספלמן, ואחד מכותבי הסדרה דאלן מוסון, שיפיקו את הסרט לצד נשיא אולפני מארוול קווין פייג'. "קפטן אמריקה: סדר עולמי חדש" הוא סרט הסולו הרביעי של "קפטן אמריקה" ושייך לשלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול. בין הסרטים שיצאו בשלב זה נמצאים גם "ת'אנדרבולטס" שיצא ב-26 ביולי 2024 ו"בלייד" שיצא בספטמבר באותה השנה.
הירסון פורד ישוב גם לתפקידו כאינדיאנה ג'ונס, בסרט החמישי בסדרה שעוד לא קיבל את שמו ומיועד לצאת לאקרנים ב-30 ביוני 2023. בקרוב פורד יעמוד גם בראש סדרת הקומדיה של אפל, Shrinking (בתרגום חופשי: "מתכווצים").