שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לא ייאמן: כך נראה ברוס ספרינגסטין בגיל 64
    העבודה הקשה של כוכב הרוק האגדי ברוס ספרינגסטין משתלמת: בילוי בחוף הים חשף גוף רזה ושרירי במיוחד, תוצאה של משטר אימונים נוקשה ב-30 השנה האחרונות, הקפדה על תפריט צמחוני ברובו והרבה תיזוז על הבמות. אז כמה צריך לרוץ ביום כדי להיראות כמו "הבוס"?

    כוכבי רוקנרול באמת לא מזדקנים: בגיל 64 חשף ברוס ספרינגסטין בעת בילוי בחוף הים גוף חטוב במיוחד, שניכרת בו ההקפדה הבריאותית הקיצונית שידוע בה "הבוס". בשלושים השנים האחרונות הוא דבק באותה שגרת אימונים ובתפריט צמחוני ברובו, וללא ספק מדובר במתכון מנצח שרכיביו הם ריצה של 10 קילומטר ביום והרמת משקולות.

     

    בזכות משטר האימונים והתזונה הנוקשה - כמו גם התרוצצות בלתי פוסקת על הבמה בהופעותיו - שומר ספרינגסטין על היקף מותניים כמעט זהה משנות העשרה שלו ועד היום.

     

    יכול להתאים גם למשמר המפרץ. ספרינגסטין היום (צילום: splashnews) (צילום: splashnews)
    יכול להתאים גם למשמר המפרץ. ספרינגסטין היום(צילום: splashnews)

     

     

    בדרך לגוף של כוכב:

     

    ריצה, ירקות - וטיפול נפשי

    ספרינגסטין חולל מהפך בגופו בתחילת שנות ה-80, לאחר שסיים כל הופעה כשהוא תשוש לחלוטין. הוא החל לרוץ שישה עד עשרה קילומטר שלוש פעמים בשבוע, ושלושה ימים נוספים הרים משקולות בחדר הכושר. כאמור, את תוכנית האימונים הזו בדיוק הוא מיישם כבר שלושה עשורים.

     

    גם כשהוא מופיע הרחק מביתו הוא פוקד את חדר הכושר המקומי, מבלי לדרוש שייסגר במיוחד לשם שמירה על פרטיותו. כשרואים את התמונות העדכניות שלו, אפשר להבין שבהחלט אין לו מה להסתיר.

     

    בחדר השמור לכוכב האמריקני בהופעותיו כיום הוא דורש שיהיה אוכל ברמה הגבוהה ביותר, ובעיקר הרבה ירקות. התפריט כולל מרק ביתי, מגש עם פסטרמה ונקניקים איכותיים, סלט טונה עם רוטב מיונז דל שומן, שלוש מנות עיקריות שלפחות אחת מהן צמחונית, סלט ירוק, סלט קיסר וירקות העונה טריים.

     

    גם על הצד הנפשי דאג ספרינגסטין לשמור בטיפול פסיכולוגי לאחר שהתמודד עם דיכאון קשה, וטען שמעולם לא התנסה בסמים כיוון שראה את השפעתם ההרסנית על אביו האלכוהוליסט שנהג להכותו בהיותו ילד.

     

    היום הוא עצמו אב לשלושה, ומשתדל לנהל למענם חיים יציבים לצד אשתו פטי, שהייתה בעבר זמרת רקע בהופעותיו. 

     

    שומר על אותו היקף מותניים. ספרינגסטין בצעירותו ()
    שומר על אותו היקף מותניים. ספרינגסטין בצעירותו

     

    להשיג את הגוף של ברוס

    נסו תרגיל של שכיבות סמיכה בסיבוב, שעובד מצוין על רוב האזורים בגוף ובעיקר על הבטן ופלג הגוף העליון כולו:

     

    1. התחילו בעמדת המוצא לשכיבת סמיכה: הפנים מופנות כלפי מטה, כפות הידיים בקו ישר מתחת לכתפיים וכריות כף הרגל מונחות על הרצפה.

     

    2. כשאתם מיישרים את זרועותיכם בדחיפה, סובבו את גופכם כך שזרוע ימין תתנתק מהרצפה ותעלה בקו ישר מעל ראשכם. חזרו לעמדת המוצאה.

     

    3. התרוממו שוב, הפעם בכיוון שמאל, והרימו את זרוע שמאל למעלה.

     

    4. חזרו על התרגיל 10-8 פעמים. 




     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: splashnews
    מגיע למכון הכושר בכל מקום בעולם. הגוף של ברוס
    צילום: splashnews
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים