סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
יעל אלעד
יעל אלעד
יעל אלעד
(צילום: מריה ריאבצוב)

והפעם: חג פורים הוא הזדמנות מצוינת לעטות על עצמנו זהות חדשה, ולתת ביטוי לחלקים מושתקים בתוכנו שלא תמיד באים לידי ביטוי ביום-יום. גם חדר השינה שלנו יכול להפוך למסיבת תחפושות צבעונית ומיוחדת, כחלק ממשחק תפקידים סקסי ושובר שגרה.
בעזרת התחפושות תוכלו להפוך לגיבורי-על, לוחמים, כוכבי קולנוע או לפנטזיה הקינקית שתמיד רציתם להגשים. התחפושת תאפשר לכם לצאת מהשגרה, להפסיק להיות הזוג השחוק הזה שהתווכח בבוקר, ולהפוך במקומו לזוג חדש ומסקרן שנפגש לראשונה.
למשחק התפקידים המיני יש ספקטרום רחב - מבניית תסריט שלם שמשלב תלבושות והפקה, ועד למשחק זוגי ספונטני שנשען על איכות שבא לכם להביא למיטה, כמו למשל - שולטת ונשלט.
אז איך שווה לגשת לזה בפועל? מה יעזור לנו להיכנס לדמות, ובאילו משחקים זוגיים וסקסיים ממש מומלץ לשחק? יעל אלעד, מנחת קבוצות, סדנאות ומעגלי נשים, ומדריכה למיניות כשער לעבודה עצמית, עם מדריך שלם ומפורט למשחקים קינקים במיטה שלכם. האזנה נעימה!
לא הקשבתם לפרק הקודם עם יעל אלעד? מוזמנים ומוזמנות לחזור אליו ורק אחר כך להאזין לספיישל החדש.