"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם על הדילדו הראשון בהיסטוריה? תוכלו להאזין לו כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.
1 צפייה בגלריה
דנה ויינשטיין אורן
דנה ויינשטיין אורן
דנה ויינשטיין אורן. "אם אין ביניכם תקשורת מינית, שלישייה אינה בשבילכם"
(צילום: דנה אופיר)

והפעם: שלישייה היא אחת הפנטזיות המיניות הכי נפוצות בקרב גברים, אבל גם אקט טריקי שעלול לטלטל ולזעזע את הקשר הזוגי. בפרק מספר 71 של "סקס אפיל" שוחחנו עם דנה ויינשטיין אורן - מאמנת, יועצת, מדריכה ו-NLP למיניות, על איך לשתף את בן/ת הזוג בפנטזיה שלנו לצרף צלע שלישית – ומתי מוטב כי היא תישאר בגדר פנטזיה? למה חשוב לערוך שיחת תיאום ציפיות מפורטת לפני המפגש? מי הם חדי הקרן ואיפה נוכל להכיר גברים ונשים שירצו להצטרף אלינו לשלישייה? מה עושים עם יחסי הכוחות הברורים ואיך נוכל לגרום לצלע השלישית להרגיש שהיא חלק ממשולש שווה צלעות, ומה קורה כשמתחילים ומתחילות לפתח רגשות? פרק מפורט וגדוש בידע מועיל וחשוב, שיאפשר לכם לגשת לפנטזיה הזאת בצורה השלמה ביותר. האזנה נעימה!

בכל יום רביעי בשעה 15:00 ב-ynet radio לורי שטטמאור בוחנת את המיניות והסקס שלנו מזווית חדשה ומסקרנת