בשיתוף HOODIES
לאחר שחברות האופנה הגדולות (לפחות חלקן) השקיעו בנשים במידות גדולות, גם מותגים שמשווקים בגדי ספורט הצטרפו לזרם. אחרי הכל, אנשים מגיעים בהרבה מידות, ולכולם מותר וכדאי לעשות פעילות גופנית, ולהרגיש (ולהיראות) מעולה בזמן שעושים את זה. בעבר, לא כל חברות האופנה שמייצרות בגדי ספורט התחשבו באנשים עם מידות הגדולות, אבל היום, בעיקר בעקבות מחאות רבות ברשת, עלתה המודעות לנושא. תעשיית בגדי הספורט בארצות הברית הבינה את זה כבר מזמן. לאחרונה, גם התעשייה בארץ הרחיבה את סקאלת המידות, האפשרויות והדגמים מספקים גם את פלח השוק החשוב הזה.
רגע לפני הודיס סינגלס ראן, מרוץ הרווקים והרווקות הגדול, שייערך ב-14 בספטמבר בתל אביב, פנינו להודיס כדי לדעת מה כדאי לקחת בחשבון לפני שרוכשים בגדי ספורט:
הכירי את מבנה גופך: בדקי איך את יכולה לתת את התמיכה הנכונה לכל חלקי הגוף. שימי לב שהבגד לא יהיה הדוק או רופף מדי, כך שתהיה לך תנועה נוחה ומדויקת בהתאם לתרגילי הספורט שאת עושה, ובמקביל שתהיה תמיכה טובה שתשווה לך מראה והרגשה יציבים ומחמיאים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: שי יחזקאל)
השקיעי כמה דקות במדידות: בעיקר אם הרכישה נעשית דרך האינטרנט, שווה להקדיש זמן למדידות היקפים ובכך לדייק את הרכישה. בדרך כלל, מותג שמכבד את עצמו, מציג באתר טבלת מידות, שתמקסם את הצלחת וחוויית הקנייה. שתפי פעולה עם זה והרווח יהיה כולו שלך. אל תסמכי על ניחושים או על טביעת העין שלך.
זכרי בגד ספורט אינו בגד ים: מזיעים איתו, זזים איתו, האלסטיות הכרחית. אל תהיי נעולה על מותג מסוים: החברות השונות מציגות דגמים שונים. שווה לערוך בדיקה ולבחור בבגדי ספורט שיהפכו את חוויית הספורט שלך למוצלחת ושגם תרגישי טוב איתם.
2 צפייה בגלריה
(צילום: שי יחזקאל)
הבד הוא שקובע: שילובים של בדים גמישים ומנדפי זיעה, יהיו הטובים ביותר עבורך. אם את רוכשת אותם בחנות, הרגישי אותם, בדקי אם את אוהבת את המרקם שלהם, מדדי ואפילו נסי אותם כשאת בתנועה. גם באתר המקוון חשוב שיצויינו המרכיבים. אל תקני אף פריט לבוש מבלי שאת יודעת ממה הוא עשוי.
המידה שלך עכשיו היא המידה הרלוונטית: בעיקר כשמדובר בבגדי ספורט, ובוודאי כשיש לך שאיפות לגבי עיצוב הגוף שלך, יש נטייה לרכוש בגדים שאינם בדיוק תואמים את המידה העכשווית. אל תפלי בזה! הכירי את גופך כמו שהוא עכשיו, תאהבי אותו והתאימי לו בגדי ספורט שהולמים אותו.
אם החלטת לרכוש בחנות ולא אונליין, אל תתביישי להתייעץ: לשם כך יש מוכרת בחנות. מכיוון שהיא מכירה טוב יותר את המותג ואת התכונות שלו, היא עשויה לתת לך עצה טובה ואמיתית.
בשיתוף HOODIES
פורסם לראשונה: 08:30, 10.08.23