הוא רק בן 15, אבל דילן דרור הוא כבר תופעת רשת יוצאת דופן ואין הרבה ילדים בישראל שלא מכירים אותו. בתוך שנתיים בלבד ודרך סרטונים ויראליים בטיקטוק, דרור הפך לשם החם בעולם הילדים - הוא התקבל לסדרת טלוויזיה, הוציא שירים שזכו למיליוני צפיות ביוטיוב וסגר הופעות בכל הארץ. בריאיון פודקאסט ראשון הוא מספר על ההצלחה המטאורית והחשיבות של הגיל, על שיתופי הפעולה עם נועה קירל ולמה אף אחד כבר לא מזלזל בטיקטוק. האזינו לתוכנית המלאה.
זה קרה לפני שנתיים, בגיל 13 דילן דרור החל להשתעשע עם הרשת בסרטונים קצרים. "זה התחיל מיוטיוב כן. הייתי עושה תמונות לאינסטגרם ומדגמן פה ושם". את הפעלולים המוכרים שלו על מכוניות או טרמפולינות הוא עשה כבר לפני אבל בלי מצלמה באזור. "ואז בא אליי חבר של אבא שלי ואמר, 'תקשיב, חייבים לפתוח ערוץ יוטיוב. זה פסיכי, זה יתפוצץ'".
1 צפייה בגלריה
דילן דרור
דילן דרור
דילן דרור
(צילום: עוז מועלם)
"על המקום הוא פתח לי ערוץ יוטיוב, בקיץ לפני שנתיים, בשבילי זה מזמן. אני בא, לוקח גו-פרו, עושים סלטות לבריכה, עושים טירוף בבריכה, עושים בלגנים. העלינו את זה ליוטיוב, זה תפס, התאהבתי בזה. את המצלמה ישר אהבתי, אהבתי את החיבור, את הבלגן שזה עושה... לקח לי זמן, אבל באיזשהו שלב קלטתי את זה. גם עכשיו יש דברים שאני בספק אם זה יתפוס או לא, אבל אני משתדל לכוון לכמה שיותר אנשים".
עוד "ברשת":
לא עבר זמן רב ודרור החל לצלם סרטונים עם השמות הכי חמים בתעשייה, כמו נועה קירל, ואף קיבל הצעות לשיתופי פעולה עסקיים. בין היתר פנו אליו ממלון אטלנטיס בדובאי, אחד המלונות הגדולים בעולם שביקש שיעשה עבורם שלושה סרטונים, היום ומחר הוא גם ישתתף בפסטיבל כוכבי הרשת באקספו תל אביב. אביו של דרור, ויקטור, הצטרף לריאיון והסביר איך בנו הפך לא רק לאימפריית רשת אלא גם לאימפריה כלכלית. "עושים מזה כסף, בפירוש. 80-70 אחוזים מההכנסות של הבית מגיעות היום מדילן. אני לא דוחף אותו זה הפוך".
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים