אשר סוויסה היה סקאזי גם לפני האינסטגרם. אבל כשהסטורי נכנס לחייו הוא החל לתעד הכול. מהמסיבות הכי מטורפות ועד להחתלות של התינוקת. תוך זמן קצר הוא הפך מדי.ג'יי עם שם עולמי לכוכב רשת עם מיליון עוקבים שצופים במתיחות שלו בטיקטוק. אבל הרגע שבאמת שינה את חייו התרחש לפני חודשיים עם הולדת בתו והפיכתו לאבא: "אח שלי מת לי בידיים. כשאריאה פתחה את העיניים ראיתי את העיניים שלו", הוא מספר בריאיון לבר שם אור ב"ברשת" ב-ynet radio. האזינו לתוכנית.
אחרי שביסס את מעמדו כמוזיקאי בארץ ובעולם במשך שנים - פתאום באו הרשתות החברתיות, שינו את החשיבה שלו והפכו אותו למשפיען. "אחרי מחוברים ראיתי שיש סטורי ובאמת תיעדתי כל דבר בלי חשבון. אני עדיין מתעד הכול בלי חשבון וזה יוצר מצב שאנשים רואים צד פחות יפיוף ממשקפי שמש, מטוסיים פרטיים ואלכוהול. רואים את החיים האמיתיים - כשאתה קם מבואס כשדפקו אותך - את הכול". סקאזי לא חושש לתעד גם את הרגעים הפחות זוהרים בקריירה: "גם אם אפול בהופעה של 150 איש וואלה אול אין – אצלם את זה. אני מגיש לקהל את האמת יותר מאת הפייק וכאן הצלחתי להתחבר יותר חזק לעוקבים שלי".
1 צפייה בגלריה
דיזל בית הנייר
דיזל בית הנייר
סקאזי
(צילום: ענת מוסברג)
אבל משהו קרה לו בשנה האחרונה, לראשונה הוא החל לקדם פרויקט מוזיקלי שלא נושא את שם הבמה שכה מזוהה איתו. "סקאזי זה אני אבל עוד פעם זה סוג של פיצול כזה, אשר סוויסה הרבה יותר אמיתי. סקאזי עדיין יכול להתחבא מאחורי הסלפי המוזרים האלה אבל כאשר סוויסה אני מגיע חשוף לחלוטין. מבחינה מוזיקלית, מבחינה קריאייטיבית, אני עושה דברים שהם מחוץ לקופסה שלי".
וזה לא רק השם, גם ההורות שינתה את מי שהיה הבליין האולטימטיבי, הדי.ג'יי שלעולם לא הולך לישון. היום הוא אומר, אחרי הסט הוא כבר לא יילך לאפטר-פארטי. "לא יקרה. נכנסתי פה לסרט חדש. האפטר-פרטי, כל הלופ הזה, הייתי שם מיליון שנה, מכיר אותו, זה די חלול. זה לא החיוך שאני יכול לקבל מהילדה שלי בבוקר או זה שאני יכול להרים אותה והיא נשענת עליי".
עוד "ברשת":
כמי שהופיע מאות אם לא אלפי פעמים בחו"ל, סקאזי חווה גם ניסיונות למנוע הופעות שלו מפני שהוא ישראלי, זה לא עצר אותו לרגע, להפך. "בדרום אפריקה איימו עליי שאם אגיע יפוצצו את המסיבה. התגובה שלי הייתה ללכת ולקנות את הדגל ישראל הכי גדול שיש - ובאתי להופיע. שמתי עליהם סופר זין". ועדיין יש לו גם מה לומר על הממשלה החדשה: "אם יפגעו בי או בחברי הקהילה הגאה אני אלחם".
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים