לתקוה גדעון יש כ-200 אלף עוקבים באינסטגרם - שלוש שנים אחרי שזכתה ב"אח הגדול" היא מתחזקת חשבון שלא מסתפק בתכנים קלילים וקוד קופון ומספק גם אמירות נוקבות על המציאות הישראלית. בריאיון לבר שם אור ב"ברשת" ב-ynet radio היא מספרת איך הפכה מילדה חסרת ביטחון לאישה שמקשיבים לה, איך מעריצות של קים קרדישאן פתחו נגדה במסע שיימינג ולמה היא מפחדת מהעתיד של המדינה: "ברגע שהייטקיסטים יוצאים להפגין כולם צריכים לצאת החוצה". האזינו לתוכנית.
"האזרחים הקטנים יותר חייבים להיות בחוץ. ואנשים לא מבינים את זה", אומרת גדעון ומתייחסת למהפכה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין וראש הממשלה בנימין נתניהו ולהפגנות שבאו בעקבותיה, "מה שקורה הוא לא תקין, זה לא שמאל-ימין. זה מה שאנשים צריכים להבין. אתם רואים מה קורה? חוק דרעי מפחיד אותי. פסקת ההתגברות זה דברים שמפחידים. אני מבינה איך אנשים לא מפחדים - כי הם עוצמים עיניים".
"אנשים אומרים 'אל תדאגו, זה לא באמת יקרה'. ואז אתה פותח חדשות ורואה שמורה בבית ספר אמר שלא מגיע להומואים, לגייז ולשחורים זכויות. אתה מבין שעצם השיח הוא פסול ומפה צריך לעצור את זה. לא לחכות שזה באמת יקרה".
1 צפייה בגלריה
אירוע עיריית תל אביב
אירוע עיריית תל אביב
תקוה גדעון
(צילום: איציק בירן )

עוד "ברשת":

בריאיון התייחסה גדעון להתעלמות הציבורית מהסרטון האחרון של אברה מנגיסטו ולחוויה האישית שלה שהביאה אותה לאחרונה לבית המשפט. "זכיתי בתביעה, בגין גזענות", היא אומרת, "עדיין יש כאלה שמפקפקים ביהדות שלנו שזה שיא החוצפה. אני התחלתי קצת להרגיש מה זה להיות פריבילגית ברגע שהפרצוף שלי היה ב'אח הגדול'. יש אנשים שחיים ככה כל החיים ואני גיליתי את זה רק עכשיו. אני אוהבת מותגים. אני חיה כמו קים קרדשיאן עם חשבון בנק של ויקי כנפו".
אבל הביטחון היא מספרת לא בא לה בטבעיות, כילדה סבלה מבריונות ועברה הרבה טיפולים בדרך לדמות שנראתה מול המסך שלנו. "רואים אותך בטלוויזיה וחושבים שאתה וואו, ואיך יש לך כזה ביטחון, ואתה אומר וואלה הם לא מכירים אותי. לא יודעים כמה עבדתי על עצמי בשביל להעז לפתוח את הפה בכלל ליד אנשים. לקחו אותי לפסיכולוג ילדים הייתי רגילה שמציקים, זורקים לי את התיק וזה מאוד מוזר לראות אותי ולראות את זה. הייתי רגילה לזה וידעתי להסתדר".
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים