הרשת החברתית של דונלד טראמפ, Truth Social, אמורה להיות התשובה הניצחת שלו ושל הימין האמריקאי לטוויטר ופייסבוק שהשעו אותו אחרי המהומות בקפיטול ב-6 בינואר 2021. ההשקה של הרשת החברתית נדחתה מנובמבר 2021 לפברואר 2022, אבל מקורות יודעי דבר אומרים שהם בספק שהחברה תעמוד ביעד הזה. מה מעכב את הרשת החברתית של טראמפ והאם כשתעלה סוף סוף לאוויר היא תצליח לאיים על ענקיות הטכנולוגיה?
2 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ
דונלד טראמפ
דונלד טראמפ
(עיבוד תמונה. צילום: רויטרס, shutterstock)
בישראל אנחנו לא סובלים מהתופעה הזאת למרבה המזל, אבל ממשלות רבות ברחבי העולם לא מהססות להחשיך את האינטרנט, להאט אותו או פשוט לחסום רשתות חברתיות כאלה ואחרות. האם גרמניה צפויה להצטרף בקרוב לרשימה הלא-כל-כך-מכובדת הזאת ולחסום את הגישה לטלגרם? וגם: מה גרם לניגריה להחזיר את הגישה לטוויטר אחרי חרם של שבעה חודשים? האם קים קרדשיאן מעורבת בהונאת קריפטו? זאת אחת הטענות המרכזיות שעולות מתביעה ייצוגית שהוגשה נגד כוכבת הריאליטי, המתאגרף לשעבר פלויד מייוות'ר, כדורסלן העבר פול פירס והיזמים שמאחורי מטבע קריפטוגרפי בשם אתריום-מקס. לא הכל ידוע על חלקה של קרדשיאן בפרשה, אבל דבר אחד ברור - מי שלא מכר את המטבע הזה בזמן, הפסיד את כל כספו.
2 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן. הופעת אורח מפתיעה בריפרש
(צילום: AP)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט