משתפים את הסיסמה לנטפליקס עם חברים או בני משפחה? אתם לא לבד. במשך שנים ענקית הסטרימינג העלימה עין מהפרקטיקה הזאת, שמנוגדת לכללים שהיא עצמה קבעה, אבל מסתמן שהגיעו מים עד נפש. בשבוע שעבר הודיעה החברה על ניסוי שייערך בצ'ילה, קוסטה ריקה ופרו, ובמסגרתו משתמשים יוכלו, תמורת תוספת של כשלושה דולר, להוסיף לחשבון שלהם חברים או קרובי משפחה שלא גרים איתם תת קורת גג אחת. למה נטפליקס עושה את זה דווקא עכשיו?
1 צפייה בגלריה
ריפרש
ריפרש
ריפרש
(צילום: shutterstock)
אפליקציות ההיכרויות מנסות למצוא את הנוסחה הנכונה לחוויית דייטינג מוצלחת בעידן שאחרי המגפה. הכירו את Thursday, שפועלת בימי חמישי בלבד ומארגנת מסיבות בניו יורק ובלונדון כדי לגרום למשתמשים לצאת מהבית ולפגוש פנים מול פנים את המאץ' שלהם. גימיק או לא, Thursday ממש לא לבד - גם Match ובאמבל מנסות לגרום למשתמשים להניח את הסמארטפון בצד ולצאת לדייט בחיים האמיתיים. כן, ממש כמו שנהגנו לעשות לפני שהאפליקציות האלה נוצרו. מרגישים שבזמן האחרון כולם מדברים על NFT, בלוקצ'יין ו-Web3? אז הנה, גם ספוטיפיי מצטרפת לחגיגה. החברה השבדית פרסמה לאחרונה שתי מודעות דרושים לעובדים בכירים עם ניסיון בתחום הבלוקצ'יין, ונראה שיש לא מעט דברים שהיא יכולה לעשות עם הטכנולוגיה הזאת.

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט