מטא מרעננת את פיצ'ר המפות של אינסטגרם - ופוגעת לגוגל איפה שכואב: המפה המשודרגת של הרשת החברתית מקלה על המשתמשים לחפש מידע ומאפשרת לאתר יעדים כמו מסעדות, בתי מלון ואטרקציות ולצפות בפוסטים הקשורים אליהם. זה קורה בדיוק כשגוגל מודה באמת הכואבת - חלק גדול מדור ה-Z פוסח על מנוע החיפוש או שירות המפות שלה ומעדיף לחפש מידע באמצעות אינסטגרם וטיקטוק. אמזון מתרחבת לתחום הבריאות: ענקית הטכנולוגיה רוכשת את וואן מדיקל, רשת מרפאות פרטית שמאפשר לקבוע תורים וירטואליים עם רופאים, תמורת 3.9 מיליארד דולר - הרכישה השלישית הכי גדולה שלה אי פעם. מה אמזון מחפשת בתחום הבריאות ומדוע חלק מהלקוחות של וואן מדיקל מודאגים מאוד מהרכישה הזאת?
האתרים הקדושים בנפאל נגד טיקטוק: מוקד העלייה לרגל לומביני, האתר הקדוש בודהנת', מקדש רם ג'נקי ועוד שורה של אתרי תיירות בודהיסטיים במדינה אסרו בשנתיים האחרונות על המבקרים לצלם סרטונים לרשת החברתית. מה הוביל לכך?
1 צפייה בגלריה
המפה החדשה של אינסטגרם
המפה החדשה של אינסטגרם
פי'צר המפות המשודרג של אינסטגרם
(עיבוד תמונה. צילום: shutterstock)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט