עולם הסטרימינג משתנה לנגד עינינו. משוק שנשלט באופן כמעט בלעדי על ידי שחקנית אחת, נטפליקס, הוא הפך בשנים האחרונות לזירה שבה נלחמות זו בזו חברות התוכן והטכנולוגיה הגדולות בעולם. שחקניות כמו נטפליקס, אפל, אמזון, דיסני, האחים וורנר דיסקברי ואחרות משלבות פרסומות בשירותים שלהן, מתמזגות עם חברות אחרות, פוזלות לתחום שידורי ספורט ואפילו מפלרטטות עם עולם הגיימינג - הכל בשביל לזכות בתשומת הלב שלנו. אבל איך המשחק הזה ייגמר?
אורן רוזמןאורן רוזמןצילום: אלמוג סוגבקר
השבוע ב"ריפרש" אנחנו מארחים את אורן רוזמן, שותף וראש תחום התקשורת והמדיה בדלויט ישראל, לשיחה על שוק הסטרימינג העולמי והמקומי. שוחחנו עם אורן על ההשקה המאכזבת של דיסני+ בישראל ועל הסיבה לכך שלא קיבלנו את הגרסה האמריקאית של האפליקציה, על התוכנית של נטפליקס ליצור מינוי מוזל מבוסס-פרסומות ועל הבחירה שלה במיקרוסופט כשותפה טכנולוגית וגם על השינוי בהתנהגות של הצרכנים שמעדיפים לנדוד בין השירותים השונים ולא להתחייב לאחד מהם. האזנה נעימה.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס ודיסני+
נטפליקס ודיסני+
נטפליקס ודיסני+
(צילום: shutterstock)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט