סמארטפונים, שעון חכם, אוזניות, טאבלט ואפילו משקפי AR עתידיים: מי שצפה בשבוע שעבר בכנס גוגל I/O יכול היה להתבלבל לרגע ולחשוב שהוא צופה באירוע הכרזה של אפל. מה עומד מאחורי המאמצים המחודשים של גוגל בתחום החומרה ומהו בדיוק חזון ה-Ambient Computing שהיא מנסה לקדם באמצעות שלל הגאדג'טים החדשים שלה?
אילון מאסק נגד טוויטר: האיש העשיר בעולם, שהסכים לרכוש את הרשת החברתית תמורת 44 מיליארד דולר, הצהיר כי העסקה לא תתקדם לפני שיקבל הוכחות לכך ששיעור הבוטים והמשתמשים המזויפים בפלטפורמה אינו גדול מ-5%. בינתיים הוא מתקוטט (בטוויטר כמובן) עם המנכ"ל פרג אגרוול. האם מדובר במהמורה קטנה בדרך או שהעסקה בדרך להתמוטט?
מדינת ישראל בדרך למטאברס: כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, משרד החוץ מתכנן לפתח עבור פלטפורמת רובלוקס משחקים וחוויות שיעזרו לקרב צעירים מרחבי העולם למדינת ישראל. אלה יהיו האתגרים בדרך לשם.
1 צפייה בגלריה
ריפרש
ריפרש
הגאדג'טים החדשים של גוגל
(צילום: גוגל)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט