03:15 - אילון מאסק בדרך לרכוש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר. האיש העשיר בעולם הצהיר כי הוא מעוניין לצמצם את סינון התכנים ברשת החברתית ולהפוך אותה ל"זירה של חופש הביטוי". האם המיליארדר השנוי במחלוקת הולך להחזיר לרשת החברתית הוותיקה את הצבע ללחיים או שתחת הנהגתו היא תתמלא בדברי שטנה, הסתה וגזענות?
אילון מאסק
16:10 - נטפליקס בצרות. ענקית הסטרימינג מאבדת מיליוני משתמשים והמניה שלה בצניחה. בין הסיבות: התחרות עם שחקניות חזקות כמו דיסני פלוס ו-HBO Max, היציאה שלה מרוסיה וגם הירידה באיכות התכנים. ממלחמה בשיתוף הסיסמאות דרך הוספת פרסומות לפלטפורמה ועד לחיזוק תחום הגיימינג - זאת האסטרטגיה של החברה ליציאה מהמשבר. 24:40 - מועדון היאכטות של הקופים המשועממים (Bored Ape Yacht Club) הוא אחת התופעות המעניינות באינטרנט בשנה האחרונה. Yuga Labs, החברה שמאחורי קולקציית ה-NFT המצליחה, השיקה בסוף השבוע קולקציה נוספת - הפעם של חלקות אדמה בפלטפורמת המטאברס העתידית שלה, Otherside, שנחטפו כמו לחמניות טריות. ההתנפלות הייתה כל כך גדולה, שהיא שיבשה את הפעילות ברשת הבלוקצ'יין אתריום וגרמה לעמלות המכירה (Gas Fees) לזנק לאלפי דולרים.

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט