הכנס הווירטואלי הגלובלי "זומטופיה" של חברת זום נפתח הערב ועמו מספר הכרזות על חידושים בתוכנת שיחות הווידאו הפופולרית, שהפכה לשם מוכר בכל בית מאז פרוץ הקורונה. מטרת רוב הפיצ'רים החדשים שעליהם הכריזה החברה היא לספק כלים כדי לייעל ולהקל את העבודה, שממשיכה להיות במתכונת היברידית במקומות עבודה רבים.

עוד בנושא:

זום חושפת כי תחל להציע תרגום אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית בזמן אמת של שיחות הוידאו, ותרחיב את אופציית התמלול בזמן אמת הקיימת שלה, עם תמיכה במספר שפות. בשלב זה לא ידוע אילו שפות ייתמכו על ידי הפיצ'רים החדשים, וכן לא צויין זמן השקה מדויק שלהם, אך בהודעת החברה נאמר כי הפיצ'רים הללו יגיעו בהמשך השנה.
2 צפייה בגלריה
פיצ'ר לוח מחיק בשילוב תוכנת ה-VR של פייסבוק, הורייזון
פיצ'ר לוח מחיק בשילוב תוכנת ה-VR של פייסבוק, הורייזון
פיצ'ר לוח מחיק בשילוב תוכנת ה-VR של פייסבוק, הורייזון
(זום)
פיצ'ר נוסף שעליו החברה הכריזה הוא Zoom Whiteboard, לוח מחיק וירטואלי שיאפשר לעמיתים לעבודה לשתף פעולה ולערוך סיעור מוחות גם במתכונת עבודה מרחוק. זום משתפת פעולה עם אפליקציית ה-VR של פייסבוק, Horizon Workrooms, שמאפשרת לקיים פגישות באמצעות טכנולוגיית מציאות וירטואלית. שיתוף הפעולה בין השתיים עתיד להוליד בשנה הבאה אינטגרציה שתאפשר למשתמשי הורייזון להשתמש בלוח המחיק בחלל של מציאות מדומה, ללא צורך במסך גדול.
זום הכריזה גם על השקת Zoom Contact Center, פתרון לעסקים שיאפשר להם להציע שירות לקוחות מבוסס וידאו ויושק בתחילת השנה הבאה. לדברי זום, שירות לקוחות כזה יהיה מכיל ויעיל יותר לעומת הפתרונות המוכרים כיום. זום תשיק גם גלריה חכמה לשיחות בחדרים בכל הגדלים, וכן הכריזה על הגברת אמצעי האבטחה וההגנה על פרטיות המשתמשים בפלטפורמה, הנוגעים בין היתר לזיהוי הראשוני של משתתפי הפגישה.
2 צפייה בגלריה
שריון מקום במשרד דרך זום
שריון מקום במשרד דרך זום
שריון מקום במשרד דרך זום
(זום)
בנוסף לפתרונות לעבודה מרחוק, החברה תשיק בהמשך השנה גם פיצ'ר בשם Hot Desking, שיציג מפה של מקום העבודה הפיזי ויאפשר לעובדים להזמין בו מראש שולחנות וחללים לזמן בו יגיעו למשרד. כמו כן, זום מתכננת להשיק פתרון שיאפשר להשאיר הודעות וידאו לעמיתים, במקום הודעות קוליות, בתיבת הדואר הקולי, ואף אפשרות להודיע בצ'אט של זום במקרה של איחור לפגישה.
בחודש יולי החברה הכריזה על פלטפורמה לשילוב אפליקציות צד שלישי בשיחות זום בשם Zoom Apps, ופלטפורמה נוספת בשם Zoom Events, שתסייע ליצור ולנהל אירועים עסקיים מסוגים שונים.