בין אם בקרוב הקורונה שוב תסגור את כולנו בבתים או לא, נראה ששיחות הווידאו כאן כדי להישאר. זום, חברה פופולרית במיוחד למטרה זו שהפכה למוכרת כמעט בכל בית בתקופות הסגרים, משיקה היום (ד') שני פרויקטים חדשים - Zoom Apps (אפליקציות זום) ו-Zoom Events (אירועי זום). בהכרזת החברה נכתב כי "פגישות וידאו הפכו לחלק גדול מהאופן בו אנחנו נשארים מחוברים אחד לשני, בעבודה, בלימודים, ובכל מה שבין לבין". Zoom Apps תאפשר למשתמשים אינטגרציה עם אפליקציות צד שלישי, מעולמות תוכן שונים, מתוך זום ובזמן שהם מנהלים פגישה וירטואלית. ואילו Zoom Events נועד לשימוש של חברות שמארגנות אירעים וירטואליים שונים, כדי לסייע להם בארגון לפני ובמהלך האירוע.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

Zoom Apps מאפשרת כאמור לגשת לאפליקציות אחרות ישירות מתוך זום, בתחומים שונים כמו פרודוקטיביות, אורח חיים בריא, בידור ומשחקים, בהתאם לאופי הפגישה. כל המשתתפים בפגישה יכולים לגשת לאותה אפליקציה יחד, והפלטפורמה תאפשר גם לנוע בין מספר אפליקציות בו זמנית.
מעל 50 אפליקציות יהיו זמינות לאינטגרציות דרך הפלטפורמה, ביניהם "Asana", שמסייעת בניהול משימות לצוותים בארגונים, ו-"Dropbox Spaces" שגם היא מסייעת בקולבורציה. בתחום המשחקים והפנאי, הפלטפורמה תשלב אפליקציות כמו "Heads Up!", משחק שיצרה המגישה אלן דג'נרס, ופותח עבור זום. אפליקציה נוספת שאליה יוכלו לגשת המשתמשים היא משחק הטריוויה לחברים "Kahoot!". אפליקציית Pexels תציע למשתתפי השיחה אופציות שונות של תמונות וסרטונים עבור רקעים. דוגמה לאפליקציה בתחום הבריאות שמוצעת בפלטפורמה היא "Wellness That Works", שפותחה על ידי שומרי משקל במטרה לעזור למשתמשים לשמור על אורח חיים בריא, למשל באמצעות שליחת התראות שמפצירות בהם לקום ולהתמתח מדי פעם.
כדי להפעיל את Zoom Apps יש להוריד את הגרסה העדכנית של זום, ללחוץ על Apps (בחשבונות מסוימים מנהלים יידרשו להפוך את האפשרות לזמינה עבור כל המשתמשים), ולבסוף ללחוץ על Discover כדי להגיע לרשימת האפליקציות.
3 צפייה בגלריה
Heads Up! המשחק של אלן דג'נרס
Heads Up! המשחק של אלן דג'נרס
Heads Up! המשחק של אלן דג'נרס
(זום)
ההשקה הנוספת שהוכרזה היום, Zoom Events, היא פלטפורמה ליצירת אירועי מכירות, אירועי לקוחות, תערוכות ואירועים פנימיים. בין הכלים שהיא מספקת למארגנים - האפשרות להגדיר אם מדובר באירוע פרטי או ציבורי, בחינם או בתשלום, ובהתאם ליישם תהליך של הרשמה ומכירת כרטיסים. המשתמשים יוכלו, בין היתר, להשתמש בלובי שיוצע בצ'אט עבור נטוורקינג, ויהיה זמין גם בזמן בו המשתמשים מחוץ לאחת ההרצאות.
"השנה האחרונה שינתה באופן עמוק את הדרך בה אנשים מתקשרים, לומדים, עובדים. הפתרון של Zoom events עונה על הצרכים של מארגני אירועים, שמחפשים פלטפורמה שמציעה את כל הפתרונות לאירוח אירועים וירטואליים והיברידיים", אמר עודד גל, סמנכ"ל המוצר של זום, בהודעת החברה.
בנוסף החברה מציעה כחלק מהפלטפורמה את OnZoom, כלי שמסייע לעסקים קטנים ליצור, לארח ולייצר רווח מאירועים כמו שיעורי כושר ובישול. בשלב זה הכלי מוצע בגרסאת בטא (גרסא ראשונית וניסיונית).
3 צפייה בגלריה
Zoom Events
Zoom Events
Zoom Events
(זום)