כנס re:mars שערכה אמזון בשבוע שעבר בלאס וגאס היה חגיגה של רובוטים ובינה מלאכותית. בין היתר הכריזה החברה על רובוט חדש, פרוטאוס, שמיועד למחסני הענק שלה, והדגימה את היכולות של הרובוט הביתי שלה אסטרו. יובל מן היה שם ושמע מבכירים בחברה מדוע הם לא מאוד מתלהבים מרובוטים הומנואידים ועד כמה הבינה המלאכותית של ימינו רחוקה מלהתקרב ליכולות של המוח האנושי. אבל דווקא פיצ'ר חדש של הסייעת הקולית אלכסה, שיאפשר לה לחקות קולות של בני אדם בהסתמך על קטע אודיו של פחות מדקה, גנב את ההצגה. למה זה כל כך מטריד אותנו?
1 צפייה בגלריה
רמקול של חברת אמזון
רמקול של חברת אמזון
רמקול של חברת אמזון
(צילום: shutterstock)
מטא רוצה לעבור את "מבחן טיורינג החזותי" ולגרום לנו להאמין שמה שאנחנו רואים במציאות מדומה (VR) הוא אמיתי. מוקדם יותר החודש ערך מארק צוקרברג מפגש וירטואלי עם עיתונאים שבו הציג להם שורה של אבות-טיפוס שפותחו בשנים האחרונות במטרה לקרב את מטא ליעד הזה. זה ללא ספק היה מעניין, אבל השאלה היותר מעניינת היא מה גרם לצוקרברג לחשוף את הפיתוחים האלה דווקא עכשיו? סמארטפון קריפטו חדש בדרך. חברת OSOM, שייסדו יוצאי חברת Essential שהוקמה על ידי ממציא האנדרואיד אנדי רובין, חברה לרשת הבלוקצ'יין סולאנה כדי לפתח את "סולאנה סאגה", שייצא לשוק בתחילת 2023. מה זה בכלל סמארטפון קריפטו והאם זה מה שאנחנו זקוקים לו כרגע?

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט