CS:GO הדור הבא? אם יש משחק שאני בטוח שכמעט כל אדם שיחק לפחות פעם אחת בחייו, זו תהיה גרסה כזו או אחרת של משחק בסדרת משחקי היריות הפופולרית Counter-Strike.
3 צפייה בגלריה
Counter-Strike: Global Offensive
Counter-Strike: Global Offensive
Counter-Strike: Global Offensive
(צילום: Valve)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

המשחק האחרון בסדרה, שעונה לשם המלא Counter-Strike: Global Offensive (או CSGO בקצרה), יצא בשנת 2012 ונחשב נכון להיום לאחד ממשחקי הרשת המוצלחים והאהובים ביותר בכל רחבי העולם, עם מאות אלפי שחקנים פעילים מדי יום, תחרויות רשמיות וקהילה חיה ובועטת. המשחק מפותח על ידי חברת Valve (אולי תכירו אותה כבעלים של חנות המשחקים המקוונת הגדולה ביותר בעולם, סטים), והוא רץ על מנוע משחק בשם Source שמפותח גם הוא על-ידי החברה.
CSGO הוא כאמור משחק בן קצת יותר מעשור, ואחרי שנים של עדכונים שוטפים, השבוע התחילו לצוץ ברחבי הרשת לא מעט הדלפות על מה שעתיד להיות הדור הבא של המשחק הפופולרי.
מאחורי ההדלפות המרכזיות בנושא עומד עיתונאי בשם ריצ'ארד לואיס, מי שחשף לאורך השנים לא מעט שמועות והדלפות אודות CSGO שהתבררו בסופו של דבר כנכונות. בהדלפה שחשף לואיס ניתן לראות ציוץ של משתמש בשם "Gabe Follower 2" שחושף קבצי עדכון חדשים של דרייברים של חברת NVIDIA (ככל הנראה לכרטיסי המסך שלה), שחושפים בתוכם תמיכה לכאורה בשתי תוכנות חדשות בשם "cs2.exe" ו-"csgo2.exe". מעבר לכך ציין לואיס ש-Valve הזמינה מספר שחקני CSGO מקצועיים שהוזמנו למשרדי החברה בסיאטל, ככל הנראה בשביל לנסות את הגרסה החדשה של המשחק.
הבשורה הגדולה של CSGO2 היא המעבר המלא שלה למנוע המשחקים הרשמי של Valve שעונה לשם Source 2 - נכון להיום כאמור CSGO רץ על הגרסה הראשונה והישנה יותר של המנוע. ראוי לציין שנכון להיום כבר יש משחקים אחרים של החברה, בהם Dota 2 (משחק רשת פופולרי לא פחות מ-CGSO) ו-Half Life: Alyx (אחד ממשחקי המציאות המדומה המרשימים של השנים האחרונות) שרצים על Source 2, כך שהמעבר האפשרי של CSGO לגרסת המנוע החדשה למובנת והגיונית בהחלט.
3 צפייה בגלריה
Dota 2
Dota 2
Dota 2
(צילום: Valve)
3 צפייה בגלריה
Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx
(צילום: Valve)
המעבר לגרסת המנוע החדשה תאפשר ל-Valve להציג שלל שינויים עם CSGO2, בהם כמובן גרפיקה טובה יותר - זה לא ש-CSGO בגרסתו הנוכחית נראה רע, אבל מתיחת פנים עדכנית שתתאים את המשחק ליכולות הגרפיקה המרשימות של עידן המחשבים המודרני בהחלט לא עשויה להזיק. מאז ההדלפה הרשת התמלאה כמובן בשלל סרטונים שמציגים את המשחק בגרפיקה משופרת.
לצד השיפור האפשרי לגרפיקת המשחק עשויה Valve להציג מספר שינויים נוספים ל-CSGO2: על-פי הדיווח של לואיס השינויים שיגיעו עם העדכון עשויים לכלול בין היתר מערכת מציאת משחקים טובה יותר לצד שיפור משמעותי לשרתי המשחק. באשר לתאריך ההשקה הרשמי של העדכון, לואיס מאמין כי העדכון צפוי להגיע לשחקנים כבר במהלך החודש הקרוב.