מושלם לילדים, פחות למבוגרים: משחק המכות של חברת לגו היה יכול להיות ביצוע נהדר לז'אנר משחקי הלחימה, אך בפועל מדובר במשחק קטן וממש לא מושלם שבעיקר מנסה לרכב על לגו כמותג ופחות להיות מוצלח כמשחק בפני עצמו. יחד עם זאת, מדובר במשחק שיכול לגמרי להתאים לילדים קטנים, גיימרים מתחילים או למי מכם שפשוט מחפש משחק קליל ופשוט. המשחק זמין לקונסולות נינטנדו סוויץ', אקסבוקס ופלייסטיישן וכן למחשב האישי.
4 צפייה בגלריה
LEGO Brawls
LEGO Brawls
LEGO Brawls
(צילום: Red Games Co)

עוד קצת משחקים:

LEGO Brawls החל את דרכו בשנת 2019 כשהושק כאפליקציה אקסקלוסיבית לשירות Apple Arcade. המשחק עצמו הוא משחק מכות בסגנון Super Smash Bros (משחק המכות המפורסם של חברת נינטנדו), שבו שמונה שחקנים מתחרים אחד בשני בכל פעם על תואר המנצח.
המשחק כולל מספר מצבי משחק, בהם קרב "כולם על כולם" שבו כל שחקן מתחרה לבדו נגד שבעה שחקנים אחרים, זאת לצד מצבי משחק המחלקים את השחקנים לשתי קבוצות שיתחרו זו בזו על מגוון מטרות שונות (השתלטות על שטח לאורך זמן, איסוף ניקוד על הריגת אויב ועוד).

ביצוע רעוע

אחת הבעיות המרכזיות שיש לי עם LEGO Brawls היא העובדה שהוא מאוד קל להבנה ולמשחק קצת יותר משהייתי רוצה שהוא יהיה, ואפילו שאני מבין את הרצון של יוצרי המשחק לפנות לקהל כמה שיותר צעיר עם המשחק הזה, אני חייב להגיד שהיו מקרים שבהם הרגשתי שהמשחק מזלזל אפילו באינטליגנציה של קהל היעד הזה. השליטה במשחק פשוטה להחריד - אין כאן קומבואים או מהלכים מיוחדים, יש לכם כפתור קפיצה, כפתור התקפה, כפתור התחמקות וזהו בערך. לצד אלה יש לכם את האפשרות לאסוף במהלך הקרב קריסטל מיוחד שיעניק לדמות שלכם יכולת מיוחדת לפרק זמן מוגבל, אבל גם כאן מדובר במערכת פשוטה מאוד שלא מצליחה לרגש.
4 צפייה בגלריה
משחק מכות פשוט וקליל
משחק מכות פשוט וקליל
משחק מכות פשוט וקליל
(צילום: Red Games Co)
לצד כל אלה יש לצערי עוד בעיה אחת עם המשחק הזה שאפילו לא קשורה למשחקיות עצמה והיא הביצועים שלו - עותק המשחק שהגיע אליי היה לקונסולת נינטנדו סוויץ', ולצערי במקרה הזה מדובר בגרסת משחק מאוד לא יציבה שנוטה להיתקע לא מעט, דבר שמאוד מעיק על החוויה שגם ככה מרגישה לא אפויה - אם אתם מתכננים לקנות את המשחק, המלצתי היא להימנע מגרסת הנינטנדו סוויץ' כל עוד אפשר. כן אציין לטובה את גרפיקת המשחק שנראית לא רע בכלל וכוללת לא מעט צבע וחינניות - עבור ילדים זה ללא ספק יספיק.
4 צפייה בגלריה
מפות ודמויות ממותגי לגו האהובים
מפות ודמויות ממותגי לגו האהובים
מפות ודמויות ממותגי לגו האהובים
(צילום: Red Games Co)
יש כמה דברים שהמשחק כן מצטיין בהם, המרכזי שבהם הוא היכולת שלו להציע לנו לא פחות מ-248 דמויות שונות בהן נוכל להשתמש, זאת לצד היכולת ליצור מכל חלקי הדמויות השונות דמות ייחודית בעיצוב אישי. כמו כן נוכל להתאים לדמות שלנו איזה כלי נשק שנרצה ואיזו יכולת מיוחדת שנרצה - לא רע בכלל.
4 צפייה בגלריה
248 דמויות שונות לבחור
248 דמויות שונות לבחור
248 דמויות שונות לבחור
(צילום: Red Games Co)
דבר נוסף שאמנם פחות ריגש אותי אבל בהחלט ירגש ילדים קטנים הוא השימוש במותגי לגו השונים בחלקים שונים של המשחק - נוכל למשל לבחור מותג לגו אהוב (נינג'גו או פארק היורה לדוגמה) ולפתוח עבורו סקינים מיוחדים שקשורים בו, זאת לצד חלק ממפות המשחק שמוקדשות גם הן למותגים או דמויות לגו מוכרות - כאמור, לא מרגש במיוחד למבוגרים, אבל בהחלט מעניין וחביב לילדים.

השורה התחתונה

אז האם LEGO Brawls הוא משחק שכדאי לכם לקנות? בכנות לא באמת, אלא אם אתם מחפשים משחק סופר פשוט וסופר קליל שינעים את הזמן שלכם או של הילדים שלכם.
יחד עם זאת, ייאמר לזכותו של LEGO Brawls שהמחיר שלו עוד יחסית סביר, ותמורת 169 שקלים תקבלו חוויה לא רעה בכלל.
עותק לביקורת סופק על ידי עדלי יונייטד