אם הצלחתם לשרוד עד עכשיו את הנחיות הבידוד והריחוק החברתי בעקבות משבר הקורונה, ייתכן שגם אתם כבר מרגישים שאין ברירה אלא להעביר חלק מהאינטרקציה החברתית והמשפחתית לידי הטכנולוגיה. החדשות הטובות הן, שגם אם אתם לא מאוד טכניים, ולא מעוניינים בשימוש בתוכנות או אפליקציות ייעודיות - אפשר לנהל שיחות וידאו קבוצתיות גם באמצעות אפליקציה שאתם ממילא משתמשים בה - וואטסאפ. שירות המסרים המיידיים הפופולרי בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים, מציע אפשרות פשוטה למדי לקיום שיחות וידאו קבוצתיות, ואלה הדרכים לעשות את זה.

שיחות וידאו קבוצתיות בוואטסאפ רלוונטיות רק עבור מספר מצומצם של משתתפים - אתם ועוד שלושה. אם אתם מתכננים על ישיבת צוות מרובת משתתפים, או שיחה עם המשפחה המורחבת - כדאי להעדיף אפליקציות ייעודיות. בנוסף, אפשר לקיים אותה רק באמצעות הסמארטפון, ולא דרך שירות וואטסאפ ווב מהדפדפן.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
שיחות וידאו קבוצתיות. אפליקציית וואטסאפ
(צילום: shutterstock)
יש כמה דרכים לקיים שיחת וידאו קבוצתית בוואטסאפ. הראשונה: פתחו את חלונית הצ'אט עם האדם הראשון שאמור לקחת חלק בשיחה הקבוצתית שלכם. בסרגל העליון של השיחה, מצאו את אייקון הווידאו ולחצו עליו. לאחר שהנמען שלכם מקבל את השיחה, בפינה העליונה של המסך יופיע אייקון אנשי קשר. לחצו עליו, ותיפתח לכם רשימת אנשי הקשר המלאה. מכאן תוכלו לבחור להוסיף עוד שני משתתפים לשיחה.
הדרך השנייה כוללת הקמת קבוצת וואטסאפ ייעודית עבור השיחה. הכנסו לאפליקציה, ובסרגל העליון לחצו על כפתור שלוש הנקודות. משם לחצו על קבוצה חדשה, והוסיפו את החברים הרלוונטיים לשיחה. זכרו - עד שלושה משתתפים פרט אליכם. לאחר שתגדירו שם לקבוצה, לחצו על כפתור הטלפון+ בסרגל העליון. בחרו אל מי מחברי הקבוצה אתם רוצים להתקשר, וסמנו את כולם. כעת בחרו בלחצן הווידאו כדי לקיים שיחת וידאו.
הדרך השלישית מתחילה במסך השיחות (שימו לב, שיחות ולא צ'אט) באפליקציה. לחצו עליו, ובתחתית המסך יופיע האייקון של טלפון+. לחצו על האייקון ובחרו באפשרות של שיחה קבוצתית חדשה. בחרו את המשתתפים בשיחה שלכם, ולחצו על אייקון מצלמת הווידאו.