עוד יום, עוד פיצ'ר מתבקש נוסף לוואטסאפ: פיצ'ר חדש הגיע לתחומה של פלטפורמת המסרים הפופולרית, ששואף הפעם למגר את התופעה המבאסת שבה רצינו למחוק הודעה לכולם אבל בטעות מחקנו אותה רק לעצמנו. הפיצ'ר החדש יופץ בהרחבה ויהיה זמין באנדרואיד וכן באייפון.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מכירים את זה שרציתם למחוק הודעה ששלחתם בוואטסאפ אבל בטעות לחצתם על "למחוק אצלי" במקום על "למחוק עבור כולם" - מה שהשאיר אתכם ללא שום אופציה למחוק את ההודעה שרציתם כדי שאף אחד כבר לא יראה אותה? אנחנו בטוחים שזה קרה לכם לפחות פעם אחת.
כעת, גם וואטסאפ מתייחסת באופן רשמי לתופעה. הפלטפורמה השיקה היום פיצ'ר חדש העונה לשם "Accidental Delete" (מחיקה בטעות). הפיצ'ר החדש יעשה בדיוק את מה שאתם חושבים ויאפשר לכם לשחזר את ההודעה שמחקתם במידה ולחצתם בטעות על "למחוק אצלי" ולא על "למחוק עבור כולם". האפליקציה תספק מעתה למשתמשים חלון זמן של 5 שניות ללחוץ על כפתור "Undo" (שחזר) על מנת שיוכלו לשנות את סוג המחיקה שביצעו להודעה.
2 צפייה בגלריה
מחקתם הודעה לעצמכם בטעות? עכשיו אפשר להתחרט
מחקתם הודעה לעצמכם בטעות? עכשיו אפשר להתחרט
מחקתם הודעה לעצמכם בטעות? עכשיו אפשר להתחרט
(צילום: WhatsApp)
ראוי לציין שהפיצ'ר החדש של וואטסאפ לא מספק מענה למקרים שבהם מחקנו הודעה עבור כולם ואז התחרטנו, ואם תשאלו אותנו מדובר בפיצ'ר חיוני בהרבה מזה שהוצג כאן. כמו כן, נשאלת השאלה מדוע הפלטפורמה מתעקשת להודיע לנו ש"ההודעה הזאת נמחקה", ולא מעלימה הודעות שנמחקו מהצ'אט כאילו מעולם לא היו שם. אנחנו נמשיך לחכות.