לא עוד קבוצות עם עצמנו: זה ממש לא סוד שככל שזה נוגע להוספת פיצ'רים חדשים, וואטסאפ אוהבת לקחת את הזמן. לכן, ההחלטה של אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם לאפשר סוף-סוף למשתמשים לשלוח הודעות לעצמם, היא בהחלט סיבה למסיבה. אז למה בכלל אנחנו צריכים לשלוח לעצמנו הודעות ואיך בדיוק משתמשים בפיצ'ר החדש של וואטסאפ? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
הגיע הזמן: כך נשלח לעצמנו הודעה בוואטסאפ
(צילום: shutterstock)

עוד מדריכים:

לא מעט משתמשים נוהגים לשלוח לעצמם הודעות עם תזכורות, רשימות קניות, תמונות שצילמו ועוד. עד היום, השיטה היעילה ביותר לעשות זאת בוואטסאפ הייתה לפתוח קבוצה עם משתמש אחר (לרוב בן משפחה או חבר קרוב), רק כדי שנוכל להעיף אותו משם ובעצם להשאיר את הקבוצה לעצמנו. כך, למעשה, נוצרת סביבת צ'אט אישית ומבודדת, שבה כל הודעה מגיעה אך ורק אלינו.
כעת, וואטסאפ מאפשרת לשלוח הודעות אל עצמנו באופן אישי, מה שלמעשה מבטל את הצורך בפתיחת קבוצה שבה רק אנחנו נהיה חברים. הצ'אט שלנו עם עצמנו יעבוד בדיוק כמו כל צ'אט עם אדם אחר בוואטסאפ, למעט העובדה שכאן אף פעם לא נקבל תשובה להודעות ששלחנו מעבר לווי הכחול שמאשר שההודעה נקראה. ראוי לציין שגם כאן הצ'אט עצמו מוצפן מקצה-לקצה, כך שגם ההודעות שתשלחו לעצמכם יהיו מאובטחות. כמו כן, אין צורך לשמור את המספר של עצמנו באנשי הקשר - האפשרות לצ'אט עם עצמכם תופיע גם בלי שתעשו את זה.
אז איך למעשה נשלח הודעה לעצמנו? האמת שבדיוק כמו כל צ'אט אחר, גם כאן כל שעלינו לעשות הוא ללחוץ על כפתור התחלת הצ'אט הממוקם בחלקו התחתון של מסך הבית של וואטסאפ, רק שהפעם במקום לראות רק את אנשי הקשר ששמרנו בטלפון נראה גם את המספר של עצמנו בצירוף תמונת הפרופיל ומספר הטלפון שלנו לצד הכיתוב הברור "(את/ה)", שיזכיר לנו שאנחנו למעשה הולכים לדבר כאן עם עצמנו. מכאן נגיע למסך הצ'אט בוואטסאפ שכולנו מכירים, וכל שיהיה עלינו לעשות הוא פשוט לשלוח לעצמנו הודעה.
כך תשלחו לעצמכם הודעה בוואטסאפ
מכאן ואילך הצ'אט שלכם עם עצמכם יופיע ויתנהג כמו כל צ'אט אחר שאתם מנהלים בוואטסאפ (למתחכמים, אי אפשר לחסום את עצמכם, ניסיתי). ניתן כמובן להצמיד את הצ'אט לראש רשימת הצ'אטים על מנת לוודא שהוא תמיד יהיה זמין עבורכם (לחצו לחיצה ארוכה על השם שלכם ואז על כפתור הסיכה בסרגל הכלים של האפליקציה), ואפילו להוסיף במסך הבית של הסמארטפון שלכם קיצור דרך ייעודי שייקח אתכם ישירות אל הצ'אט (לחצו לחיצה ארוכה על השם שלכם, לאחר מכן על כפתור התפריט ולבסוף על "הוסף קיצור דרך לצ'אט").