אפליקציית BUFF: ניטור ותגמול גיימרים

BUFF היא אפליקציה מגניבה המיועדת לגיימרים, אוספת נתונים אודות ההישגים שלהם, מעניקה להם נקודות זכות ומגדילה את המוטיבציה שלהם. היא עובדת בשיתוף עם משחקים כמו פורטנייט, League of Legends, Minecraft Valorant ועוד בסלולר ובמחשב האישי.
ראשית, על המשתמש להירשם ל-BUFF. מעתה, עוד לפני תחילת המשחק יש להיכנס ולהפעיל את האפליקציה. האפליקציה עובדת ברקע מבלי להיראות על גבי המסך תוך שהיא אוספת ומעבדת מידע על האופן שבו המשתמשים משחקים ומגיעים להישגים. בתום המשחק יופיע מסך שיציג למשתמשים מידע אודות הצלחותיהם והישגיהם. אלה יתורגמו לנקודות זכות (נקודות BUFF).
לאחר מכן מוזמנים השחקנים להיכנס למרקטפלייס של היישום ולנצל את נקודות הזכות לרכישה של מוצרי חומרה כמו מקלדות, עכברים וכו' או מוצרים וירטואליים כמו אוואטרים, סקינים וכלי נשק לשימוש במשחקים הבאים.
1 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: Tirachard Kumtanom / shutterstock.com)

ChatGPT: האפליקציה הרשמית

ChatGPT, הצ'אטבוט הפופולרי של חברת OpenAI, זמין כעת גם באפליקציה למובייל עם ממשק פשוט, נקי וידידותי. מיד לאחר ההתקנה תוכלו להתחיל לשוחח עם הצ'אטבוט ולקבל תשובות מיידיות לשאלותיכם, ממש כמו בגרסה הוובית. כדי לעבור לצ'אט בנושא חדש עליכם ללחוץ על כפתור הפלוס הגדול בראש המסך ולכתוב את מבוקשכם.
גם כאן תוכלו לצפות בכל עת בהיסטוריית הצ'אטים שלכם, לקרוא לכל צ'אט בשם או למחוק אותו מההיסטוריה וכן לייצא את המידע שהתקבל בצ'אט. בנוסף תוכלו לבחור לבטל את שיתוף המידע עם OpenAI. אם אתם בכל זאת מתקשים בהפעלה, אתם מוזמנים ללחוץ על כפתור שיפנה אתכם למרכז העזרה.
למרות שהשימוש ביישום הינו בחינם הוא נקי לגמרי ממודעות. בהמשך תציע האפליקציה להצטרף ל-ChatGPT Plus מינוי בתשלום שמציע פיצ'רים כמו גישה מועדפת גם בזמני ביקוש גבוהים ושיפור של זמן התגובה (שגם בגרסה החינמית הרשים אותנו לטובה).
סקירת אפליקציות

Allowance: ניהול תקציב

מי שמתקשה לעמוד בתקציב האישי שלו או בניהול תקציב למטרה מסוימת עשוי למצוא תועלת רבה באפליקציה פשוטה ונקייה לניהול כספים.
תחילה יהיה עליכם להגדיר את סכום התקציב שנקבע ואת פרק הזמן שלו הוא מיועד. מעתה בכל פעם שתבצעו עסקה יהיה עליכם להזין את הסכום שהוצאתם. היישום יציג לכם בכל זמן שתבחרו את הסכום שנותר בתקציב ואת רשימת ההוצאות. האפליקציה מאפשרת לבחור את סוג המטבע ואת העיצוב והצבעוניות של הממשק.

StandBy iOS: Always On Display: שעון מעוצב במסך הנעילה

כאן תוכלו לבחור מבין מבחר עיצובים של שעונים בעיצוב רוחבי במסך הנעילה של האנדרואיד שלכם. העיצובים קורצים לאלה שמקובל לראות במערכת ההפעלה של האייפון.
השעונים ניתנים להתאמה אישית, חלקם דיגיטליים ואחרים אנלוגיים בעיצובים מודרניים ועיצובי רטרו, בתוספת לוח שנה. שימוש באפליקציות כמו מקרודרואיד המאפשרות הפעלה אוטומטית של פונקציות בסמארטפון יאפשר לכם להורות לשעון שבחרתם להיות מוצג כאשר המכשיר בטעינה כדי לחסוך בזמן סוללה.
סקירת אפליקציות

DINA: Personalized Weather

העובדה שבעקבות ההתחממות הגלובלית מזג האוויר משתגע כבר לא נתונה לוויכוח. אתרי תיירות פופולריים, גם בקרב ישראלים, הושפעו לאחרונה משריפות ענק. לכן רצוי שתהיה מותקנת אצלכם בסמארטפון אפליקציה כדוגמת DINA שתשלח לכם התראות לגבי מצבי מזג אוויר קיצוני. מידע כזה עשוי לעיתים להיות מציל חיים.
בימים כתיקונם תוכלו להתעדכן פה על מצב מזג האוויר ואפילו לקבל המלצות איך להתלבש בהתאם.