חברת וואווי (Huawei) חשפה היום את הסמארטפון המתקפל החדש שלה, Huawei P50 Pocket. מדובר במכשיר הדגל החדש של החברה, שמציע מסך פנימי מתקפל בתצורת צדפה (Clamshell), בדומה למה שסמסונג מציעה כיום עם ה-Galaxy Z Flip 3. נכון לרגע זה הסמארטפון החדש לא צפוי להגיע לישראל.
2 צפייה בגלריה
המתקפל החדש של וואווי
המתקפל החדש של וואווי
המתקפל החדש של וואווי
(צילום: Huawei)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

העיצוב של המכשיר די שונה בנוף הסמראטפונים של היום - חלקו האחורי כולל זוג עיגולים גדולים, באופן דומה לדגם Huawei P50, שהושק מוקדם יותר השנה. אך בניגוד ל-P50 הרגיל, הדגם החדש מכיל בעיגול אחד את מערך הצילום האחורי, ואילו העיגול השני הוא מסך מגע קטן בגודל 1.4 אינץ'. למסך פאנל OLED ברזולוציית 340x3440, שנועד להציג התראות שונות ולאפשר שלל פעולות נוספות מבלי לפתוח את המכשיר עצמו.
למכשיר מנגנון קיפול מעניין - הדור השלישי של מערכי הקיפול של וואווי, שעבר שדרוגים רבים מאז שהוצג לראשונה עם סדרת המתקפלים Mate X של החברה. הפעם המנגנון חזק ועמיד יותר, והוא מאפשר קיפול מלא של המכשיר לחצי, ללא מרווח בין חצאי המסכים בזמן הקיפול (בניגוד ל-Z Flip 3, בו יש מרווח ברור בין חצאי הטלפון כאשר הוא מקופל).
המסך הראשי של המכשיר מגיע בגודל מרשים למדי, 6.9 אינץ' ברזולוציה של 2790x1188 פיקסלים ופאנל OLED. מעבר לכך המסך יציע קצב רענון מהיר של 120 הרץ, קצב דגימת מגע של 300 הרץ, יחס צפייה של 21:9, תמיכה בסולם הצבעים DCI-P3 וחיפוי המונע השתקפויות.
2 צפייה בגלריה
מערך הצילום
מערך הצילום
מערך הצילום P50 Pocket
(צילום: Huawei)
וואווי הפתיעה את מעריציה כשהכריזה שהמכשיר החדש יגיע עם מעבד של ענקית השבבים קוואלקום, ה-Snapdragon 888, זאת בניגוד לשמועות שטענו שהמכשיר יגיע עם מעבד Kirin בייצור פנימי של וואווי. זהו אמנם לא מעבד הדגל הנוכחי של החברה, אבל עדיין מדובר במעבד מרשים עם יכולות חישוב גבוהות. יחד עם זאת, גרסת המעבד שמגיעה עם המכשיר היא גרסת ה-4G בלבד, משמע שרוכשיו לא יוכלו להנות מיכולות הגלישה של הדור החמישי כלל.
סוללת המכשיר בנפח של כ-4000mAh, סוללה גדולה בהרבה מזו שמוצעת היום על-ידי סמסונג ב-Z Flip 3, המגיעה בנפח של כ-3300mAh. כמו כן, הסוללה של המכשיר החדש תציע תמיכה בטעינה מהירה חוטית בהספק של 40W.
מערך הצילום האחורי של המכשיר כולל 3 עדשות - המצלמה הראשית מגיעה עם חיישן ברזולוציית 40 מגה-פיקסל הכוללת עדשת 26 מילימטר ומפתח צמצם של f/1.8. מצלמה נוספת תציע יכולות צילום אולטרה-רחבות הודות לעדשת 120 מעלות, חיישן ברזולוציית 13 מגה-פיקסל ומפתח צמצם f/2.2 המאפשר צילומי מאקרו. המצלמה האחרונה במערך מגיעה עם חיישן "Super-Spectrum" ברזולוציית 32 מגה-פיקסל, והוא כולל עדשת 30 מילמטר בעלת מפתח צמצם f/1.8. מערך הצילום הקדמי של המכשיר יגיע עם חיישן ברזולוציית 10.7 מגה-פיקסל.
המכשיר יציע את מערכת ההפעלה Harmony OS 2 המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד, חיישן טביעת אצבע הממוקם על גבי כפתור הנעילה, תמיכה ביכולות זיהוי פנים, מגירת סים כפולה, Bluetooth 5.2 ו-WiFi 6. המכשיר יגיע ללא תמיכה בחנות האפליקציות של גוגל, ובמקומה משולבת חנות האפליקציות הפנימית של וואווי.

מחירים וזמינות:
ה-P50 Pocket יהיה זמין במספר גרסאות:
  • גרסת 256GB + 8GB RAM במחיר של החל מ-8,988 יואן (בערך 1,411 דולר)
  • גרסת 512GB + 12GB RAM במחיר של החל מ-10,988 יואן (בערך 1,725 דולר)
המכשיר יהיה זמין בצבעים שחור, לבן יהלום (הכולל חיפוי ייחודי) וכן בגרסת פרימיום בצבע זהב, הכוללת גם היא חיפוי ייחודי. מלבד המכשיר החדש הציגה החברה שלל מוצרים חדשים, בהם שעון חכם, מחשב נייד ומשקפיים חכמים חדשים.
פורסם לראשונה: 14:57, 23.12.21