הנחיות הסגר קובעות כי ניתן לצאת לפעילות ספורט של יחיד או עם אנשים המתגוררים יחד באותו מקום, אך ללא חברים או מאמן. הפעילות יכולה להתבצע מעבר לטווח 1,000 המטרים, שלא באמצעות כלי רכב ממונע. הפעילות הספורטיבית תעשה ללא מסכה.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
לכן החלטנו לסייע לכם לממש את זכותכם לשמור על כושר גם כאשר העולם מסביב משתגע, שהרי הפעילות הספורטיבית היא אחת הנחמות שנותרו לנו אחרי סגירת התרבות והמסעדות. מועדוני הכושר אמנם סגורים, אין פעילות חוגים לילדים או קבוצות למבוגרים, אולם עדיין נותרה לנו האפשרות לבצע פעילות יחידנית או פעילות עם בני המשפחה הגרעינית.
חמש האפליקציות הבאות, לפעילות בבית ובחוץ, עשויות להחליף את ההדרכה האנושית ולאפשר להורים ולילדים, לבני נוער ולמבוגרים לשמור על גוף ונפש בריאים גם בתקופה הנוכחית. חלקן חינמיות לגמרי ובאחרות נדרש תשלום רק להרחבת השימוש בכל האפשרויות.

Daily Yoga - Yoga Fitness Plans‏: יוגה לכל המשפחה

אין עוררין על כך שאנחנו חיים בתקופה רוויית מתחים וחרדות. תרגול יומי עשוי לשפר את מצב השלד, העצמות והשרירים, לשפר את הגמישות, לשפר את זרימת הדם ואת הדופק, את מערכת העצבים, את היציבה ואת השינה וכל זאת ועוד מבלי להזניח את הנפש. כאן תוכלו להצטרף למעל חמישה מיליון מתרגלים ברחבי העולם ולהצטרף לאמנות התרגול העתיקה.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
המתחילים ימצאו כאן שיעורים מודרכים שיקנו להם את הידע הבסיסי שיסייע להם להיכנס לעולם היוגה. התוכנית החינמית כוללת שש תוכניות אימון ו-13 שיעורים. בהמשך תוכלו להצטרף בהנחה גם לתוכניות שבתשלום. המתקדמים מוזמנים לקחת חלק בהדרכות של טובי המורים: 20 מדריכים ברמה של יוגה מאסטר בעלי הכרה עולמית. במקביל לתרגול תצטרפו כאן לקהילה עולמית של יוגים מרחבי העולם, להשתתף בדיונים ולקבל טיפים לשיפור הטכניקה, הורדת המשקל (כולל מתכונים), הפגת תחושת הבדידות ועוד.

Minute Workout7: להורים המותשים

בין העבודה מהבית לטיפול בילדים, האפליקציה זוכת הפרסים הזאת מאפשרת לכם לתרגל אימון גופני בזמן קצר של שבע דקות בלבד ביום. הצטרפו לשלושה מיליון משתמשים ברחבי העולם ותוכלו לרדת במשקל, לעצב את שרירי הבטן ולשפר את הכושר הגופני. תמצאו כאן סדרות תרגילים מלווים בהדרכה צמודה וברורה בסרטוני וידיאו בליווי הדרכה קולית המאפשרת לכם להתרכז בתרגול ולא בהתבוננות במסך.
התרגול בנוי מ-12 תרגילים שיהיה עליכם לבצע כל אחד למשך 30 שניות. בין תרגיל לתרגיל תזכו בעשר שניות של מנוחה. אין צורך בציוד ספורט: אתם זקוקים לכיסא ולקיר בלבד. אם הזמן מאפשר לכם תוכלו לשוב על סדרת התרגילים.
האפליקציה תומכת ועובדת בשיתוף וסנכרון עם גוגל פיט, אפליקציית הספורט של גוגל.

Komoot: גלגלים אל החופש

השימוש באופניים מאפשר לכם להרחיב את הפעילות למרחקים גדולים יותר אם בשטח או אם תוך ניצול דלילות התנועה בערים, תוך נקיטת כל אמצעי הזהירות ושימוש בציוד מגן. אז אין צורך להיות רוכבים מקצועיים: זה הזמן לנקות את האבק מהאופניים הישנים במחסן, לשמן לנפח אוויר בגלגלים ולצאת לדרך.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
בעזרת האפליקציה תוכלו לבחור מסלולים מתאימים באזור, גם בשטח וגם על כבישים סלולים. תוכלו לבחור את נקודת ההתחלה והסוף. על הדרך תוכלו לקבל מהיישום נתונים והוראות ניווט קוליות איפה בדיוק עליכם לפנות כדי שלא תצטרכו להוריד את העיניים מהכביש. במהלך המסע תעניק לכם האפליקציה מידע על נקודות עניין, פארק וגנים, ואפילו חנויות שבהן תוכלו לאסוף סנדוויץ' או כוס קפה במידה והן פתוחות.
היישום מאפשר לתעד ולשמור את המסלולים, להוסיף תמונות ולחלוק אותם עם אחרים.

Buttocks Workout: מחטיבים לנו אימון

אין צורך לחכות לקיץ הבא: כאן תוכלו להצטרף למעל עשרה מיליון משתמשים באפליקציה לחיטוב הגוף, מבלי לנצל אפילו את האפשרות לחרוג בפעילות מעבר ל-1,000 מטרים מביתכם. התרגולים מתאימים למתחילים ולמתקדמים כאחד.
היישום כולל תוכנית תרגולים של 30 יום מבלי להזדקק לשימוש בציוד מיוחד. כל תרגול אורך כעשר דקות בלבד, מלווה בהדרכה, בהנפשה ובסרטוני וידיאו הכוללים טיפים איך לבצע את התרגילים ללא טעויות. התרגולים כאן הם מהקל אל הקשה יותר. אתם צפויים לראות את השיפור בתוך שבועות ספורים. בעזרת היישום תוכלו לעקוב אחר הקלוריות שתשרפו.
אם אתם בעלי בעיה של משמעת עצמית אל דאגה: תוכלו לקבל כאן תזכורות כדי שתבצעו את האימונים בזמן.

Walk with Map My Walk: מעבר לטווח 1,000 המטרים

הפעילות כאן מאפשרת לכם לנצל את האפשרות לבצע פעילות גופנית במרחק העולה על טווח 1,000 המטרים מביתכם כל עוד אתם לא משתמשים בכלי רכב ממונע. הפעילות כאן מתאימה למתחילים ולמתקדמים כאחד.
בעת ההליכה תוכלו לצפות במפה של האזור. מסלול ההליכה שלכם יסומן בקו אדום. המערכת תאסוף נתונים כמו מרחק, קצב, מהירות, עליות והקלוריות שתשרפו. תוכלו לבחור לקבל גם נתונים קוליים. בתום הפעילות תקבלו סיכום של ההישגים אותו תוכלו לשמור באפליקציה או באתר ולנתח את הנתונים. בנוסף תוכלו לשמור ביישום מסלולים שאהבתם לשימוש חוזר ולצפות במסלולים שמשתמשים אחרים באזור עשו כדי לשאוב מהם רעיונות.
האפליקציה עובדת בסנכרון עם יישומים נבחרים אחרים, ועם שעונים וצמידים למעקב אחר פעילות ספורטיבית.