סמסונג תחשוף את סדרת גלקסי S22 בעוד שבועיים והרשת כבר מלאה בדיווחים והדלפות: כמה יעלו המכשירים החדשים, מתי נראה אותם על המדפים, מה יציע מערך הצילום החדש והאם סמסונג תאחד את סדרת הנוט עם סדרת ה-S? הנה כל מה שאנחנו יודעים על סדרת הדגל הבאה של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית.
2 צפייה בגלריה
מתרגשים לסדרת הדגל החדשה?
מתרגשים לסדרת הדגל החדשה?
מתרגשים לסדרת הדגל החדשה?
(צילום: Samsung)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מתי תושק סדרת גלקסי S22?

סמסונג אישרה שאירוע החשיפה של הסדרה החדשה יתקיים בתשיעי בפברואר בשעה 17:00 שעון ישראל, ממש בעוד שבועיים.

עיצוב חדש-ישן והאיחוד המצופה עם סדרת הנוט

גם השנה צפויה סמסונג להשיק שלושה דגמים בסדרת הדגל שלה - דגם בסיס, דגם פלוס ודגם אולטרה. דגם הבסיס ודגם הפלוס צפויים להציע עיצוב הדומה מאוד לזה של סדרת ה-S21, כשדגם הבסיס יציע מסך בגודל 6.06 אינץ' ודגם הפלוס יציע מסך בגודל 6.55 אינץ'. שני המסכים צפויים לתמוך בקצב רענון מהיר של עד 120 הרץ וברזולוציית +FHD. שני המכשירים יציעו גב זכוכית ויהיו זמינים בצבעים לבן, שחור, ורוד זהב וירוק.
השינוי המרכזי השנה ככל הנראה יגיע בדגם האולטרה, שלפי ההדלפות והדיווחים ישלב אלמנטים מרכזיים מסדרת הנוט שיצאה לגמלאות. המכשיר צפוי להגיע עם מסך ענק בגודל 6.81 אינץ' התומך בקצב רענון מהיר של 120 הרץ וברזולוציית +QHD. מעבר לכך, המכשיר ככל הנראה יזכיר במראה שלו את העיצוב של מכשיר הנוט הקודם, גלקסי נוט 20. הוא צפוי להציע תמיכה מלאה בעט מגע שיגיע עם המכשיר, כולל חריץ ייעודי לאכלוס העט. גם כאן נקבל גב זכוכית וזמינות בצבעים שחור, לבן, ירוק ואדום.
2 צפייה בגלריה
הדלפה: גלקסי S22 אולטרה
הדלפה: גלקסי S22 אולטרה
הדלפה: גלקסי S22 אולטרה
(צילום: MySmartPrice)

מפרט

בדומה למכשירי דגל קודמים, גם הפעם סמסונג צפויה להשיק את המכשירים בשני דגמים, הכוללים מעבדים שונים בהתאם לשוק בו הם משווקים. השנה השווקים באירופה, אסיה ובמזרח התיכון צפויים לקבל דגם הכולל את המעבד החדש של סמסונג, ה-Exynos 2200, כששאר העולם יקבל את המכשירים עם המעבד החדש של קוואלקום, ה-Snapdragon 8 Gen 1. מעבר לכך, דגם הבסיס ודגם הפלוס צפויים להציע כ-8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) לצד אפשרויות רכישה לעד 256 גיגה-בייט זיכרון אחסון ודגם האולטרה צפוי להציע עד לכדי 16 גיגה-בייט זיכרון עבודה (עם אפשרויות רכישה של החל מ-8 גיגה-בייט) ועד 512 גיגה-בייט זיכרון אחסון. יחד עם זאת ישנן הדלפות שטוענות שדגם האולטרה יציע לראשונה תמיכה בזיכרון אחסון פנימי בנפח של 1 טרה-בייט.
באשר לסוללות, דגם הבסיס צפוי להגיע עם סוללה בנפח 3,700 מיליאמפר-שעה, דגם הפלוס צפוי להגיע עם סוללה בנפח 4,500 מיליאמפר-שעה ודגם האולטרה צפוי להגיע עם סוללה בנפח של 5,000 מיליאמפר-שעה. מעבר לכך ישנן הדלפות שטוענות שהשנה ולאחר הרבה זמן שהמעריצים מייחלים לכך, סמסונג תאפשר טעינה מהירה יותר בהספק של עד 45 וואט, בהשוואה לטעינה בהספק של עד 25 וואט שהיא אפשרה עד היום.

מערך הצילום

באשר למערכי הצילום, השנה סמסונג צפויה לשלב עם דגם הבסיס ודגם הפלוס מערך משולש, הכולל מצלמה ראשית בעלת חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל, מצלמה נוספת בעלת חיישן ברזולוציית 12 מגה-פיקסל ועדשה לצילום אולטרה-רחב ומצלמת טלפוטו בעלת חיישן ברזולוציית 12 מגה-פיקסל.
באשר לדגם האולטרה הפרטים מעט יותר מעורפלים, אך הדלפות שונות טוענות שהחיישן הראשי של המערך יגיע ברזולוציית 108 מגה-פיקסל, לצד מצלמה אולטרה-רחבה בעלת חיישן ברזולוציית 12 מגה-פיקסל וזוג מצלמות טלפוטו בעלות חיישן ברזולוציית 10 מגה-פיקסל.

מחיר

בעוד ואין הרבה מידע אמין על אודות המחיר הצפוי של המכשירים, הדלפות שונות טוענות שמחיר הסדרה יעלה בהשוואה למחירים של סדרת הדגל הקודמת, כשדגם הבסיס יתחיל במחיר של החל מ-899 דולרים, בהשוואה ל-799 דולרים שבהם יכולתם לקנות את דגם הבסיס של סדרת ה-S21. על פי אותה הדלפה, דגם הפלוס יעלה החל מ-1,099 דולרים ודגם האולטרה החל מ-1,299 דולרים.