ריפרש
התוכנית של מטא לחיסול ChatGPT
40:33
מטא מסתערת סוף-סוף על תחום הבינה המלאכותית - ולא מוותרת על חזון המטאברס: בכנס Connect שהתקיים בשבוע שעבר הכריזה החברה על שורה של צ'אטבוטים שישולבו בפלטפורמות הפופולריות בעולם ועל שני מכשירים חדשים, בהם משקפי המציאות המעורבת (MR) קווסט 3. מה היתרון של מטא בתחום ה-AI ואיך היא מתכוונת להתחרות ב-Vision Pro של אפל?
המשפט שחושף את הסודות של עמק הסיליקון: משרד המשפטים בארה"ב טוען כי גוגל הפרה את חוקי ההגבלים העסקיים כאשר חתמה עם חברות כמו אפל וסמסונג על הסכמים שהפכו את מנוע החיפוש שלה לברירת המחדל במוצרים שלהן. הדבר הכי מעניין במשפט הזה הוא העדויות של בכירי אפל ומיקרוסופט, שחושפות דינמיקה שלא הכרנו. איום חדש על הפרטיות: חשבון טיקטוק עם 90 אלף עוקבים משתמש בתוכנות לזיהוי פנים כדי לחשוף פרטים אישיים על משתמשים שהופיעו בסרטונים רנדומליים ברשת. מדוע התופעה הזאת כל כך מטרידה והאם אנחנו צריכים להיות יותר זהירים עם המידע שלנו ברשת?
ציטוט פודקאסט

הפרקים הקודמים של ריפרש:

בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו.
1 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
(צילום: JOSH EDELSON / AFP)
פורסם לראשונה: 09:43, 04.10.23