נינטנדו הכריזה היום (ג') על דגם חדש של קונסולת סוויץ׳, שייצא לחנויות ב-8 באוקטובר ויעלה 350 דולרים בארה"ב. יותר מארבע שנים לאחר השקת סוויץ' המקורית וכשנתיים לאחר השקת דגם הלייט, יתווסף בסתיו הקרוב דגם שלישי לקונסולה הניידת-נייחת. שמו? עדיין סוויץ', אבל הפעם זהו "דגם OLED", על שם המסך החדש שנמצא במרכז הקונסולה.

עוד כתבות על נינטנדו:

2 צפייה בגלריה
נינטנדו סוויץ'
נינטנדו סוויץ'
נינטנדו סוויץ'
(צילום: נינטנדו)
המסך, בגודל 7 אינץ', אמנם גדול יותר מזה של הדגמים הקודמים (6.2 אינץ' בסוויץ', 5.5 אינץ' בסוויץ' לייט), אך שומר על הרזולוציה שלהם, 720p. הטכנולוגיה שבה הוא בנוי כן מציגה מגוון רחב יותר של צבעים בהשוואה למסכי LCD של הסוויצ'ים הנוכחיים, ואף צפויה לאפשר חיסכון בזמן הסוללה של המכשיר.
חידוש נוסף בדגם ה-OLED הוא מעמד שולחני מובנה חדש. אחת הבעיות בסוויץ' הרגיל היא הרגלית הלא מאוד יציבה שלה, והמעמד החדש לא רק רחב הרבה יותר אלא גם מתכוונן. בנוסף, תכלול הקונסולה 64 גיגה בייט שטח אחסון (בהשוואה ל-32 גיגה בייט בסוויץ׳ הישן), ותחנת העגינה שלה למסכי טלוויזיה תכלול חיבור רשת מובנה. נינטנדו אף מבטיחה שיפורי אודיו, אך לא ברור אם הסוויץ' החדשה תאפשר סוף סוף שימוש באוזניות אלחוטיות.
היות ומדובר בדגם חדש אך לא בדור חדש, נינטנדו לא מדברת - בינתיים לפחות - על הבדלי ביצועים בין הדגם החדש לקודמיו. נראה כי החברה מתכננת למכור את שלושת הדגמים במקביל, ותרצה שכל משחק המפותח לסוויץ' יוכל לפעול על שלושתם.
2 צפייה בגלריה
נינטנדו סוויץ'
נינטנדו סוויץ'
הבקר של נינטנדו סוויץ' החדשה
(צילום: נינטנדו)
בארבע השנים שעברו מאז השקת סוויץ', כבשה הקונסולה של נינטנדו את השוק עם מכירות שמתקרבות ל-90 מיליוני יחידות, למרות שאינה מנסה כלל להתחרות בגרפיקה או ביצועים של פלייסטיישן ו-Xbox. השילוב בין המשחקיות הניידת והנייחת, המחיר הנמוך-יחסית, והמגוון הרחב של משחקים מצוינים הן של נינטנדו והן של שותפותיה הפכו אותה לאחת ההצלחות הגדולות של נינטנדו מאז ומעולם.