מסך גדול יותר, חיי סוללה משופרים ועמידות גבוהה יותר: חודש ספטמבר מתקדם לעברנו בצעדי ענק, ואיתו אירוע ההכרזה השנתי של אפל שבו היא חושפת את סדרת האייפונים החדשה שלה. לצד האייפונים חושפת אפל כמדי שנה גם דגמים חדשים של האפל ווטש, השעון החכם של החברה. אחרי שבשנים האחרונות אפל לא הציגה שינוי משמעותי בשעונים שלה, נראה שהסדרה הבאה הולכת להיות מעניינת יותר הודות לדגם "פרו" חדש שיביא לא מעט דברים חדשים לשולחן.
1 צפייה בגלריה
אפל ווטש סדרה 7
אפל ווטש סדרה 7
אפל ווטש סדרה 7
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

כמובן שנכון לרגע זה כל הדיווחים בנושא דגם הפרו של השעון הם לא פחות משמועות והדלפות, אך מאחורי אותן הדלפות עומד מארק גורמן, עיתונאי בלומברג הנחשב לבעל מקורות מצוינים באפל, שכבר הוכיח את עצמו בעבר עם לא מעט שמועות ודיווחים שהתברו כנכונים. גורמן החל לפרסם את השמועות אודות דגם הפרו של השעון בתחילת החודש, זאת לצד דיווח נוסף שפורסם אמש וחושף עוד כמה פרטים על הסדרה החדשה ועל דגם הפרו המצופה שיגיע איתה.
זו תהיה הפעם הראשונה שאפל תציג דגם "פרו" לשעון החכם שלה. דגם הפרו של האפל ווטש צפוי להציג עיצוב חדש ועדכני, זאת לאחר ארבע שנים שבהן אפל לא שינתה כמעט בכלל את העיצוב של השעון. דגם הפרו אומנם עדיין צפוי להישאר מרובע, אך הוא גם צפוי להגיע עם מסך הגדול יותר ב-7% בהשוואה למסך של סדרה 7, מה שיהפוך אותו לשעון הגדול ביותר שאפל השיקה עד כה. על פי גורמן מדובר ב"התפתחות של העיצוב המלבני הנוכחי" של השעון.
עקב הגדלת השעון צפויה גם הגדלה של הסוללה שלו, שעל פי ההדלפות תאפשר לשעון להחזיק "מספר ימים" לפני הצורך בטעינה. עוד ההדלפה טוענת שמלבד הסוללה הגדולה יותר אפל תציג מצב חיסכון חדש שישפר גם הוא את חיי הסוללה.
מלבד העיצוב החדש והגדול יותר השעון צפוי להפגין רמת קשיחות ועמידות גבוהה יותר. על פי גורמן דגם הפרו יורכב מסגסוגת אלומיניום חזקה יותר, דבר שיאפשר לו לעמוד בפני תנאי מזג אוויר קשים יותר וכן לאפשר למשתמשים בו לבצע ספורט בלי חשש, כולל ספורט ברמת אקסטרים.
לצד כל אלה גורמן לא התייחס לאחד מהאלמנטים החשובים ביותר אודות השעון החדש וזה כמובן המחיר שלו, אך בהתחשב במחירים של שעוני אפל הנוכחיים, כמובן שסביר להניח שדגם הפרו לא יהיה תענוג זול במיוחד, בייחוד אם תרצו להוסיף לו תמיכה בתקשורת סלולרית.
כאמור, נכון לרגע כל מה שדווח כאן הוא לא פחות מהדלפה. את הדגם הפרו המיוחל של השעון כמו נזכה לראות, אולי, רק במהלך אירוע החשיפה של אפל, שיתקיים בחודש ספטמבר.