"צייר" (Paint), התוכנה המאוד בסיסית של מיקרוסופט לעריכת תמונות, מקבלת שדרוג משמעותי: משתמשי ווינדוס 11, הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה, יכולים כעת ליצור תמונות חדשות באמצעות בינה מלאכותית.
1 צפייה בגלריה
A cowboy is waving the Israeli flag in outer space
A cowboy is waving the Israeli flag in outer space
ביקשנו וקיבלנו. A cowboy is waving the Israeli flag in outer space
(התמונה נוצרה באמצעות Cocreator)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

התכונה החדשה, שנקראת Cocreator ("יוצר-שותף"), מבוססת על מחולל התמונות DALL-E3 של חברת הבינה המלאכותית OpenAI. לאחר לחיצה על כפתור Cocreator שהתווסף לתפריט הראשי של היישום, ניתן לכתוב טקסט שמתאר את התמונה שאתם רוצים ליצור ("פרומפט") בעברית או באנגלית, למשל "קאובוי מניף את דגל ישראל בחלל". לאחר מכן יש לבחור בסגנון הרצוי (למשל "ציור שמן", "פוטו-ריאליסטי", "אמנות דיגיטלית" ועוד) וללחוץ על "צור". התוכנה תיצור 2-3 אפשרויות לבחירתכם.
למרות שהפיצ'ר תומך באופן רשמי בעברית, ההמלצה שלנו היא לדבוק באנגלית, שכן Cocreator לא תמיד מבין מה רוצים ממנו כשכותבים לו בשפת הקודש.
ריפרש
האמת על הביקור של מאסק בישראל / עם ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר
27:06
לפני שאתם רצים לנצל את היכולות החדשות של "צייר", חשוב לשים לב לאותיות הקטנות: מיקרוסופט נותנת לכל משתמש 50 קרדיטים ליצירת תמונות, כאשר כל קרדיט מאפשר שימוש אחד בפיצ'ר. החברה לא מפרטת מה קורה כאשר נגמרים הקרדיטים ואם ניתן להשיג או לרכוש קרדיטים נוספים כאשר 50 הראשונים נגמרים.
הטמעת היכולות של DALL-E3 ב"צייר" מתאפשרת בזכות השותפות הקרובה בין מיקרוסופט ל-OpenAI: ענקית הטכנולוגיה השקיעה 13 מיליארד דולר בחברת הבינה המלאכותית והיא למעשה הבעלים של הקניין הרוחני שלה. גם משתמשי הצ'אטבוט של מיקרוסופט, Copilot (בינג לשעבר), יכולים ליצור תמונות באמצעות DALL-E3.
"צייר", שחוגגת החודש 38 שנים, נחשבת אומנם לתוכנה מאוד בסיסית ליצירת גרפיקה, אבל מיקרוסופט מוסיפה לה מעת לעת יכולות חדשות. בעדכונים האחרונים נוספה ליישום תמיכה בשכבות (Layers), שמאפשרות לשלב כמה אלמנטים בתמונה אחת ולעבוד עליהם בנפרד, וגם האפשרות להסיר רקעים מתמונות.