אם תמיד חלמתם ללבוש את מדי המשחק של קבוצת ה-NBA האגדית לוס אנג'לס לייקרס, הטכנולוגיה של Hexa, סטארט-אפ ישראלי בתחום ההדמיה התלת-ממדית, כאן כדי להגשים לכם את החלום. החברה מכריזה היום (ב') על שיתוף פעולה חדש עם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט ועם הרשת החברתית סנאפצ'ט, שיאפשר לכל משתמש בפלטפורמה למדוד באופן דיגיטלי את הגופיות ובגדי הספורט של הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
למדוד את מדי הלייקרס בלחיצת כפתור
למדוד את מדי הלייקרס בלחיצת כפתור
למדוד את מדי הלייקרס בלחיצת כפתור
(צילום: Hexa)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

Hexa תעשה שימוש בתשתית הענן Azure של מיקרוסופט ובפיצ'ר העדשה (Lenses) של סנאפצ'ט, המתבסס על טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR), בשילוב עם המודלים התלת-ממדיים של מדי הקבוצה אותם יצרה, על מנת לאפשר למשתמשים למדוד את מדי הנבחרת, ואף לקנות אותם לאחר שמצאו את המידה המתאימה להם. בחברה אומרים כי המשתמשים יוכלו לראות כיצד המדים נראים עליהם באופן אותנטי, המדמה מדידת בגדים אמיתית, כשהמדים מולבשים על המשתמשים בתצורה דיגיטלית ותלת-ממדית, באופן המותאם למבנה גופם.
על פי נתוני הפדרציה האמריקאית לקמעונאות, שווי המוצרים שהוחזרו על ידי צרכנים בארה"ב הגיע ל-428 מיליארד דולר בשנת 2020. אחד הענפים שסובלים הכי הרבה מהתופעה, בעיקר בתקופת הקורונה שבה משתמשים רבים עברו לרכוש בגדים באופן מקוון, הוא ענף האופנה. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בתופעת ההחזרות בתחום: רוכשים רבים מחזירים את הבגדים שהם קונים לאחר שהם מגלים שהמידה או גזרת הבגד שרכשו לא מתאימה להם, היות ולא הייתה להם דרך למדוד את הבגדים לפני הרכישה. הטכנולוגיה של Hexa שואפת לאפשר לצרכנים לייעל את הליך הרכישה המקוונת, וכך למזער את תופעת החזרת המוצרים.
"פתרונות התעשייה הנוכחיים מפספסים את הפוטנציאל הטמון בלקוחות המעוניינים בקנייה מקוונת", מסביר יחיאל אטיאס, מנכ"ל ומייסד Hexa. "שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט וסנאפצ'ט יביא לעליית מדרגה משמעותית בתעשיית האי-קומרס והקנייה המקוונת".
הטכנולוגיה של Hexa היא לא היחידה שמטרתה לקדם את ענף הקמעונאות הדיגיטלית באמצעות מציאות רבודה והדמיה תלת-ממדית. אחת הפיתוחים הישראליים המרשימים ביותר שהוצגו בתחום בשנים האחרונות הוא הסטארט-אפ זיקית (Zeekit) של יעל ויזל, המציע תא מדידה וירטואלי, המאפשר למשתמשים למדוד את הבגדים שהם רוצים לרכוש באופן דיגיטלי המתבסס על מידות גופם. זיקית נמכרה בשנה שעברה לענקית הקמעונאות וולמארט. סכום הרכישה לא פורסם.