מייסד ומנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הודיע הערב (יום ג') כי החברה מוסיפה פיצ'ר חדש לאפליקציית ת'רדס (Threads) - פיד בשם Following שיאפשר למשתמשים לצפות בפוסטים מהחשבונות שאחריהם הם עוקבים, בסדר כרונולוגי. הפיד הנוכחי של האפליקציה ייקרא מעתה For You והוא ישלב בין תוכן מחשבונות שהמשתמשים עוקבים אחריהם לבין תוכן מחשבונות מומלצים.
5 צפייה בגלריה
אפליקציית Threads
אפליקציית Threads
אפליקציית Threads. פיצ'רים חדשים
(צילום: IDREES MOHAMMED / EPA)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

צוקרברג הוסיף כי ת'רדס תומכת כעת גם בתרגום של פוסטים לשפות שונות - אך לא פירט. ממטא נמסר כי העדכון לאפליקציה יושק בהדרגה ברחבי העולם, כולל בישראל.
5 צפייה בגלריה
כך ייראה הפיד הכרונולוגי של Threads
כך ייראה הפיד הכרונולוגי של Threads
כך ייראה הפיד הכרונולוגי של Threads
(צילום: מטא)
מטא השיקה את Threads בחופזה בתחילת החודש, כאשר עדיין נעדרים ממנה פיצ'רים בסיסיים, למשל חיפוש פוסטים, שליחת הודעות ישירות למשתמשים, עריכת פוסטים אחרי הפרסום, או תמיכה בתגיות נושא (האשטאג). אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר על ידי המשתמשים היה פיד שיאפשר להם לצפות אך ורק בתוכן מחשבונות שהם עוקבים אחריהם באופן כרונולוגי.
>>הצטרפו לקהילת הטכנולוגיה שלנו בפייסבוק<< ענקית הטכנולוגיה מנהלת מרוץ נגד הזמן להוסיף פיצ'רים חדשים לת'רדס כל עוד האפליקציה עדיין מעוררת עניין בקרב המשתמשים. ת'רדס אומנם הגיעה תוך ארבעה ימים ל-100 מיליון משתמשים ושברה את השיא של ChatGPT, שלו לקח חודשיים להגיע למספר הזה, אבל מספר המשתמשים בפועל נמצא בירידה: לפי חברת סימילרווב, שעוקבת אחרי נתוני השימוש באתרים ואפליקציות, היקף השימוש בת'רדס הגיע לשיא ב-7 ביולי, עם 49 מיליון משתמשים באנדרואיד, וצנח לאחר שבוע ל-23.6 מיליון בלבד.
5 צפייה בגלריה
פועל מסיר את הלוגו של טוויטר ממטה החברה בסן פרנסיסקו
פועל מסיר את הלוגו של טוויטר ממטה החברה בסן פרנסיסקו
פועל מסיר את הלוגו של טוויטר ממטה החברה בסן פרנסיסקו
(צילום: Justin Sullivan / Getty Images)
5 צפייה בגלריה
הלוגו החדש של טוויטר
הלוגו החדש של טוויטר
X. כך נראה הלוגו החדש של טוויטר
(צילום: Clodagh Kilcoyne / Reuters)
בזמן שמטא משדרגת את ת'רדס לאט ובאופן הדרגתי, המתחרה העיקרית שלה, טוויטר, משנה את פניה לחלוטין: אתמול עברה טוויטר מיתוג מחדש שבמסגרתו נפרדה מהשם שמלווה אותה כבר 17 שנה ומסמל הציפור הכחולה המזוהה איתה, והפכה ל-X. מדובר בשלב הראשון בתהליך שבסופו אמורה להפוך טוויטר, או X, ל"סופר-אפליקציה", שמציעה למשתמשים מגוון רחב של שירותים. לפי מנכ"לית החברה, לינדה יאקרינו, X תתמקד ב"אודיו, וידאו, הודעות, תשלומים/בנקאות" ו"תיצור זירת מסחר גלובלית לרעיונות, סחורות, שירותים והזדמנויות".
5 צפייה בגלריה
פוסטים טקסטואליים בטיקטוק
פוסטים טקסטואליים בטיקטוק
מזכיר לכם משהו? פוסטים טקסטואליים בטיקטוק
(צילום: טיקטוק)
אילון מאסק, הבעלים של X, הוסיף כי בעתיד יוכלו המשתמשים "לנהל את כל העולם הפיננסי" שלהם באמצעות האפליקציה. בפוסט שפרסם הוא גם הסביר את הסיבה לשינוי השם: "השם טוויטר היה הגיוני כאשר היה מדובר בהודעות של 140 תווים בלבד (הכוונה להגבלה קודמת על אורך הפוסטים בטוויטר - י"מ) - כמו ציפורים מצייצות - אבל עכשיו אתה יכול לפרסם כמעט הכל, כולל סרטונים של כמה שעות". בינתיים, עוד חברה מצטרפת לשורה ההולכת ומתארכת של המתחרות שמנסות לנגוס בנתח השוק של טוויטר. אתמול הכריזה טיקטוק על פיצ'ר חדש - פוסטים טקסטואליים שבהם ניתן לשלב מדבקות, תגיות, האשטאגים, צבעי רקע, סאונד ועוד. אם זה מזכיר לכם את הפיצ'ר המרכזי של טוויטר, אתם ממש לא טועים.