ענקית הטכנולוגיה אפל עשויה להשיק בשנתיים הבאות דגם מוזל של אוזניות האיירפודס הפופולריות, כך על-פי דיווח של האנליסט המוכר מינג צ'י קו. לצד האיירפודס, על-פי דיווח של אתר בלומברג אפל ככל הנראה עובדת בימים אלה על דגם חדש של מחשב המקבוק, שיציע לראשונה אי פעם מסך מגע בסדרת המחשבים הניידים של החברה.
2 צפייה בגלריה
איירפודס דור שלישי
איירפודס דור שלישי
איירפודס
(צילום: אפל)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מדובר נכון לעכשיו בהערכות והשערות בלבד, ואין שום אישור רשמי מטעם אפל לכך שדגם האוזניות המוזל או המחשב עם מסך המגע אכן יגיעו למדפים. על-פי הדיווח של קו, שנחשב לאחד המקורות האמינים ביותר בכל הקשור לפעילותה של אפל, דגם אוזניות האיירפודס המוזלות יעלה כ-99 דולר בלבד, דבר שיביא לראשונה את סדרת האוזניות הפופולרית לתג מחיר העומד מתחת ל-100 דולר. נכון לרגע זה דגם האיירפודס הזול ביותר הוא האיירפודס 2 שעולות 129 דולר. באותה נשימה, נכון לרגע זה לא ידוע מהם השינויים שביצעה אפל על מנת להוזיל את המחיר. בנוסף טוען קו כי אפל תשיק לצד הדגם המוזל דגם חדש לאוזניות הפרימיום AirPods Max.
אם תשאלו אותנו, הדיווחים וההדלפות על שילוב של מסך מגע במחשב מקבוק הרבה יותר מעניינים, בעיקר לאור העובדה שעד היום אפל סלדה באופן נחרץ משילוב שלהם עם ליין המחשבים הניידים שלה. על-פי הדיווח שפורסם בבלומברג, דגם המקבוק שיציע מסך מגע יושק באיזור שנת 2025, והוא יסמן בנוסף את המעבר הרשמי של אפל ממסכי LCD למסכי OLED מתקדמים יותר. יחד עם זאת ובאופן לא מפתיע, השינוי המיוחל צפוי להגיע בתחילה אך ורק לדגמי הפרו של המקבוק, שיגיעו באותה השנה בגדלים של 14 ו-16 אינץ'.
2 צפייה בגלריה
האירוע של אפל
האירוע של אפל
שינוי תפיסה? מקבוק
(צילום: AFP)
הסיבות המרכזיות לסלידתם של בכירי אפל ממסכי מגע במקבוקים נובעת בעיקר מהרצון של החברה לקדם את מכשירי האייפד כחלופות איכותיות למחשבים ניידים שמציעים בנוסף מסך מגע. הסלידה ממסכי מגע השתרשה באפל כבר בימיו של המייסד והמנכ"ל המיתולוגי סטיב ג'ובס, שהאמין כי מחשבים ניידים לא צריכים להגיע עם מסכי מגע ושמדובר בפיתרון "מאוד לא נוח ארגונומית".