כבר לא רק לשיחות וידאו: פלטפורמת שיחות הווידאו הפופולרית זום הכריזה במסגרת כנס "Zoomtopia" השנתי שלה על כמה עדכונים חדשים, במה שמסתמן כאחד מהעדכונים המשמעותיים ביותר שנראו עד היום בתולדות הפלטפורמה.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

ההכרזה הגדולה של זום מאירוע ההשקה האחרון היא מערכת תיבת המייל והיומן החדשה של זום, שנמצאת בימים אלה בשלב הבטא ותתחרה במיקרוסופט וגוגל. המערכת מספקת למשתמשים גישה לתיבת מייל ייעודית היישר מתוך זום (כתובת המייל שייפתחו יקבלו את הדומיין zmail.com@), זאת לצד לוח שנה מלא בו ניתן לשבץ ולנהל את היומן. המערכת תהיה זמינה לשימוש גם על גבי המחשב וגם באפליקציית זום, שתאגד יחדיו גם את פלטפורמת שיחות הוידאו וגם את המערכות החדשות.
2 צפייה בגלריה
מערכת היומן והמייל החדשה של זום
מערכת היומן והמייל החדשה של זום
מערכת היומן והמייל החדשה של זום
(צילום: Zoom)
זום ציינה שכל המיילים והפגישות שינוהלו בתיבת הדואר וביומן החדש יזכו להצפנה מקצה לקצה. כמו כן, השירות יציע למשתמשים אחסון בנפח של 15 גיגה-בייט לתיבת המייל שלהם במסגרת שירות Zoom Pro או Zoom United, זאת לצד 100 גיגה-בייט של נפח אחסון למנויי שירות Zoom One Business.
לצד תיבת הדואר והיומן השיקה זום עוד כמה מערכות מעניינות, בהן מערכת Zoom Spots - סביבת עבודה וירטואלית המותאמת לווידאו שתאפשר למשתמשים לעבוד יחדיו בזמן קיום פגישות בזום. לפי החברה מטרתה העיקרית של המערכת היא לספק חוויית עבודה משותפת שתחקה ככל שניתן חוויית עבודה משותפת פנים אל פנים.
2 צפייה בגלריה
סביבה עבודה וירטואלית. מערכת Zoom Spots
סביבה עבודה וירטואלית. מערכת Zoom Spots
סביבה עבודה וירטואלית. מערכת Zoom Spots
(צילום: Zoom)
מערכת נוספת שהשיקה החברה היא הצ'אטבוט החדש שלה, שיענה לשם Zoom Virtual Agent ויספק שירותי תמיכה טכנית ללקוחות. מטרת הצ'אטבוט היא לסייע לבעלי העסקים לטפל בפניות של הלקוחות שלהם ולהוריד ממעמסת העבודה הכללית. הצ'אטבוט יהיה זמין לשימוש במהלך 2023.