מנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג, הכריז היום (ה') על פיצ'ר חדש בשירות המסרים המידיים וואטסאפ - שליחת תמונות באיכות "HD". מעתה, כאשר תשלחו תמונה באפליקציה, לאחר לחיצה על אייקון HD בחלק העליון של המסך תוכלו לבחור בין איכות HD לבין איכות סטנדרטית. מבדיקת ynet עולה כי הפיצ'ר עובד גם כאשר שולחים סרטונים.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

העובדה שוואטסאפ מכווצת תמונות גרמה לתסכול בקרב המשתמשים באפליקציה לאורך השנים, אבל גם הפיצ'ר החדש לא מאפשר לשלוח תמונות בגודל המקורי שלהן. מבדיקה שלנו, תמונה שגודלה המקורי 5.15 מגה בייט כווצה ל-374 קילו בייט באיכות HD ול-108 קילו בייט באיכות סנטדרטית. למרות הכיווץ המאסיבי, גרסת ה-HD דומה הרבה יותר לקובץ המקורי מאשר לגרסה הסטנדרטית. נראה שבוואטסאפ מצאו דרך לכווץ תמונות באופן משמעותי בלי לפגוע יותר מדי ברזולוציה שלהן.
אם אתם מעוניינים לשלוח תמונות בוואטסאפ בלי לכווץ אותן בכלל, ישנו פתרון אחר והוא ממש לא חדש: לאחר הלחיצה על אייקון הסיכה (או הפלוס אם אתם משתמשים ב-iOS), אל תשלחו תמונה דרך הגלריה (Gallery). במקום זאת בחרו באפשרות מסמך (Document) והמשיכו לבחירה בקובץ הרצוי. התמונה אומנם לא תופיע באפליקציה עצמה, אבל הנמען יוכל לפתוח אותה במכשיר שלו בגודל המקורי שלה.
ריפרש
קורטנה מתה, יחי ה-AI החדש
29:59
הפיצ'ר החדש הוא חלק מבליץ חידושים שוואטסאפ הכריזה עליהם בחודשים האחרונים. בסוף החודש שעבר הודיעה וואטסאפ על האפשרות לשלוח הודעות וידאו קצרות באורך של עד 60 שניות, ביוני הכריזה הודיעה על פיצ'ר בשם "ערוצים" שמאפשר למשתמשים לשלוח עדכונים שוטפים לעוקבים (כמו אצל המתחרה טלגרם), ולא שכחנו כמובן את הפיצ'ר המבוקש ביותר - עריכת הודעות לאחר השליחה.
עוד פיצ'רים שנוספו לאפליקציה בזמן האחרון: שיתוף מסך בשיחות וידאו, נעילת צ'אטים באמצעות טביעת אצבע והאפשרות להשתמש בחשבון אחד בכמה מכשירים. ויש גם למה לצפות: אתר WABetaInfo, שעוקב אחרי חידושים בוואטסאפ, דיווח השבוע כי בקרוב תאפשר האפליקציה ליצור סטיקרים באמצעות פקודות טקסטואליות, פיצ'ר שמבוסס בינה מלאכותית גנרטיבית. סביר להניח שזה לא הכל ושיש לצוקרברג עוד כמה חידושים בקנה.