ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה כי היא מקימה משרדי ענק חדשים בלוס אנג'לס, במבנה שישתרע על פני כ-51 אלף מ"ר - צעד שעשוי לרמוז על שאיפותיה לצמוח בתחום התוכן המקורי. המשרדים יוקמו בגבול שבין העיר לוס אנג'לס והעיר קולבר סיטי, וישמשו בתור מטה החברה במחוז לוס אנג'לס. לפי הצהרת אפל, יעבדו בהם צוותים של שירות הסטרימינג של אפל לתכני מקור אפל TV פלוס, שירות הזרמת המוזיקה אפל מיוזיק, וכן צוותי מהנדסים ובינה מלאכותית.

עוד בנושא:

אפל לא חשפה אם המטה החדש יכלול אולפני הפקות, אבל המיקום שלו בהחלט מגביר את נוכחותה בהוליווד ומקרב אותה אל האולפנים בהם מצולמות היום תוכניות טלוויזיה וסרטים רבים. החברה אמנם השיקה את שירות אפל TV פלוס ב-2019, אך היא עדיין מתקשה להתברג בתור מתחרה מובילה מול חברות סטרימינג אחרות. לאפל יש תכנים מעטים לעומת השירותים שמפעילות נטפליקס ודיסני. כמו כן, אפל אמנם לא חושפת את מספר המנויים של השירות, שעולה 5 דולרים לחודש, אך לאחרונה דווח כי הוא מונה פחות מ-20 מיליון מנויים בצפון אמריקה. לנפטליקס לעומת זאת יש 200 מיליון מנויים בעולם, ולשירות דיסני פלוס מאה מיליון מנויים.
2 צפייה בגלריה
חנות אפל
חנות אפל
לפי דיווחים, לאפל TV פלוס 20 מיליון מנויים בלבד בצפון אמריקה
(צילום: רויטרס)
למרות זאת, תכניה של אפל TV פלוס נחשבים איכותיים במיוחד - כמו הסדרה "טד לאסו" שזכתה במספר פרסי אמי מוקדם יותר השנה, והסדרה "תוכנית הבוקר" בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון. המטה החדש עשוי לסייע לחברת הענק להאיץ את הפיתוח של תכנים חדשים כדי למשוך מנויים רבים יותר.
2 צפייה בגלריה
מתוך "טד לאסו"
מתוך "טד לאסו"
מתוך "טד לאסו"
(AP)
אפל פתחה משרד בקולבר סיטי לראשונה ב-2014, ונכון להיום יש לה 1,500 עובדים באיזור לוס אנג'לס. בעוד שבחברה לא הצהירו מתי ייפתח המטה החדש, היא חשפה כי היא מתכננת להכפיל את מספר העובדים שלה במחוז עד 2026. בשנים האחרונות אפל, שמזוהה בעיקר עם המכשירים שהיא מייצרת, מפתחת יותר ויותר את תחום השירותים שלה, שכולל בין היתר את חנות האפליקציות אפסטור, שירות אפל מיוזיק ושירות האחסון אייקלאוד, במטרה לגוון את הכנסותיה.