מפגש לא שגרתי: מנכ"ל אפל טים קוק פגש הבוקר (יום ב') את האפיפיור פרנסיסקוס לשיחה פרטית שהתקיימה בוותיקן. מאפל ומהכס הקדוש לא נמסר מידע נוסף על השיחה שניהלו השניים.
2 צפייה בגלריה
טים קוק והאפיפיור פרנסיסקוס
טים קוק והאפיפיור פרנסיסקוס
אז אייפון 14 הוא בדיוק כמו אייפון 13, נכון? טים קוק והאפיפיור פרנסיסקוס
(צילום: AFP PHOTO / VATICAN MEDIA)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

המפגש בין האפיפיור לבין קוק הוא לא דבר מובן מאליו: האפיפיור פרנסיסקוס ידוע בסלידתו מטלפונים סלולריים, והוא אמר לא פעם בעבר שיש להגביל את השימוש בטלפונים ניידים ככל שניתן על מנת לתת דגש וכבוד לתקשורת בין-אישית. האפיפיור אף טען ששימוש בטלפונים באופן קבוע יכול להפוך אנשים ל"עבדים של הטלפונים הסלולריים ושל צורות טכנולוגיה אחרות". עמדתו הביקורתית של האפיפיור כלפי תחום המובייל לא הפריעה לו לאשר לקהל המבקרים בוותיקן להצטלם איתו לסלפי. כמו כן, בשנת 2020 כינס מספר קתולים מרחבי העולם כדי להתפלל לכך שתחום הרובוטיקה והאינטליגנציה מלאכותית ישרת את בני האדם ולא להיפך.
2 צפייה בגלריה
טים קוק והאפיפיור פרנסיסקוס
טים קוק והאפיפיור פרנסיסקוס
שיחה פרטית. קוק והאפיפיור
(צילום: AFP PHOTO / VATICAN MEDIA)
לפי הפגישה עם האפיפיור ביקר קוק באקדמיית המפתחים של אפל בנאפולי וקיבל תואר לשם כבוד מאוניברסיטת נאפולי פדריקו השני. במהלך ביקורו בעיר הוא שוחח עם הסטודנטים ודיבר בשבחיה של הבינה המלאכותית. "זו תהיה טכנולוגיה חיונית שתיגע בכל דבר בחיינו", אמר קוק. "אני גם מאוד נרגש מתחום המציאות הרבודה, בעתיד נסתכל אחורה ונתהה איך ניהלנו את חיינו בלי זה".