גם אפל רוצה לעשות כסף מפרסומות: ענקית הטכנולוגיה גייסה לשורותיה את מומחית הפרסום לורן פריי במה שנראה כמו צעד משמעותי לעבר בניית מערך פרסום ממוקד וידאו שישולב בעתיד בשלל הפלטפורמות של החברה, כך על-פי דיווח של אתר The Information.
1 צפייה בגלריה
אפל TV פלוס
אפל TV פלוס
אפל TV פלוס
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

החזון של אפל לשלב יותר פרסומות בשירותים שלה לא באמת חדש, ובמהלך השנים האחרונות זוהו פעולות שונות של החברה בתחום. אחת מאותן פעולות הייתה הגדלת מיקומי הפרסום בחנות האפליקציות של החברה, זאת לצד דיווחים רבים על כך שאפל תשלב בעתיד פרסומות גם בפלטפורמות ובשירותים אחרים שהיא מטפחת - בהם למשל אפליקציות המפות, ספרים ופודקאסטים.
אחת הפלטפורמות המדוברות ביותר של אפל בכל הקשור לשילוב של פרסומות בתחומן הוא כמובן שירות הסטרימינג אפל TV פלוס - שירות שנכון לכתיבת שורות אלה עולה בישראל 26 שקלים בחודש. גם כאן השאיפה של אפל לשלב פרסומות לא אמורה להפתיע אף אחד: החברה כבר עשתה מהלך בסגנון בעבר כששילבה פרסומות בשידורי הספורט של אפל TV פלוס.
אפל היא ממש לא פלטפורמת הסטרימינג היחידה ששואפת לשלב פרסומות - נטפליקס משווקת מינוי ייעודי שכולל פרסומות שמופיעות בין התכנים. גם לדיסני+ ו-HBO Max יש מינויים דומים. יחד עם זאת ובניגוד לנטפליקס ויתר המתחרות, נכון לרגע זה לא ברור אם אפל מתכננת לשלב פרסומות באופן גורף בשירות הסטרימינג שלה, או להשיק מינוי ייעודי חדש שיתבסס על פרסומות.