ספוטיפיי הודיעה כי היא מסירה את אייקון ה-Shuffle מכפתור ה-Play באלבומים ומעתה לא תנגן את השירים בסדר אקראי כברירת מחדל. האחראית לשינוי: הזמרת אדל, שהוציאה בסוף השבוע את אלבומה "30" ומחתה על כך ששירות הסטרימינג הפופולרי לא מנגן את השירים לפי הסדר המקורי שלהם.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

1 צפייה בגלריה
אדל בשיר Easy on Me
אדל בשיר Easy on Me
אדל בשיר Easy on Me
(מתוך הקליפ)
"זאת הייתה הבקשה היחידה שלי בתעשיית המוזיקה שלנו שמשתנה כל הזמן!", צייצה אתמול אדל, "אנחנו לא יוצרים אלבומים ומשקיעים כל כך הרבה מחשבה ותשומת לב לרשימת השירים בלי סיבה. האמנות שלנו מספרת סיפור וצריך להקשיב לסיפורים שלנו בצורה שבה רצינו. תודה ספוטיפיי על ההקשבה". בספוטיפיי הגיבו: "הכל בשבילך".
בהמשך הכריזה ספוטיפיי באופן רשמי כי היא מסירה את אייקון ה-Shuffle מעמודי האלבומים וכי מעתה הם יתנגנו באופן אוטומטי לפי סדר השירים המקורי. בחברה כינו את השינוי "פיצ'ר פרימיום" ואמרו כי אמנים ומשתמשים מבקשים אותו כבר זמן רב. אם אתם בכל זאת אוהבים לשמוע שירים בסדר אקראי, זה עדיין אפשרי: לחצו על השיר שאתם מאזינים לו כרגע באפליקציה, ומצד שמאל למטה יופיע כפתור ה-Shuffle המוכר. לספוטיפיי יש סיבה טובה להיענות לבקשות מצדה של אדל: בחודש שעבר שברה הזמרת הבריטית שיא כאשר הסינגל הראשון מהאלבום שלה, Easy On Me, הפך לשיר שזכה להכי הרבה האזנות ביום אחד בשירות הסטרימינג. האלבום החדש שלה - שיוצא שש שנים אחרי קודמו - צפוי למשוך לא מעט משתמשים ישנים וחדשים לשירות.
האזינו לריפרש, פודקאסט הטכנולוגיה של ynet