זה ידוע שמעריצי אפל מוכנים לעתים לשלם סכומים מופרכים עבור מוצרים שלא באמת מצדיקים את תג המחיר. למשל: ארבעה גלגלים למחשב המק פרו שעולים 699 דולר, או מעמד למסך ב-999 דולר. אבל מי היה מאמין שיהיה מי שמוכן לשלם 19 דולר תמורת מטלית מיקרו-פייבר? אתר הניו יורק טיימס מדווח ש"מטלית ההברקה" (Polishing Cloth) שענקית הטכנולוגיה השיקה לפני כעשרה ימים הפכה ללהיט וזמן ההמתנה לאספקה עומד כעת על 10-12 שבועות. קנו עכשיו, קבלו בינואר 2022.

עוד כתבות של אפל:

2 צפייה בגלריה
מטלית אפל
מטלית אפל
המטלית של אפל
(צילום: אפל)
מה כל כך מיוחד במטלית של אפל, שגודלה 16 סמ"ר? לפי התיאור באתר החברה, "מטלית ההברקה עשויה מחומר רך שאינו גורם לשריטות והיא מיועדת לניקוי כל מסך של אפל, כולל זכוכית ננו-טקסטורה, באופן בטוח ואפקטיבי". אפל אפילו הוסיפה רשימה ארוכה של דגמים שהיא "מותאמת" להם. כל זה אמנם נשמע מרשים מאוד, אבל אם עד כה השתמשתם במטליות מיקרו-פייבר רגילות כדי לנקות את האייפון שלכם - או אפילו במטלית של המשקפיים - רוב הסיכויים שהמסך שלכם בסדר ואין צורך לרוץ למעבדת התיקונים. למרות זאת, נראה שלא מעט אנשים הגיעו למסקנה שהמחיר שאפל דורשת הוא סביר. "כרגע השקעתי 4,000 דולר במחשב נייד. מה זה כבר עוד 19 דולר?", אמר לניו יורק טיימס אלברט לי, מנהל בחברת ייעוץ בניו יורק, שרכש ארבע מטליות לצד המקבוק פרו החדש שלו. וולטר גונזלס, נשיא ומייסד חברת Goja שמייצרת מטליות בשם MagicFiber שנמכרות בשישיות תמורת 9 דולר בלבד, מוריד את הכובע בפני אפל: "צריך לתת להם קרדיט על החוצפה (כך במקור) לגבות 19 דולר".
2 צפייה בגלריה
מטלית אפל
מטלית אפל
תיאור המוצר באתר החברה
(צילום: אפל)
עובדת באפל אמרה בעילום שם לניו יורק טיימס כי בחברה לא הופתעו מהביקוש הגבוה למטלית היקרה. לדבריה, המטלית יעילה מאוד ובחברה עיצבו אותה על מנת שתהיה ייחודית, בין היתר בעזרת צבע אפור בהיר בהזמנה מיוחדת. נראה, אם כן, שבאפל שוב הצליחו לקלוע בול לטעם של הלקוחות.